Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Fáradtan a discoban.

2009. május 11. 00:06 - Warrior

 

Sziasztok.
 
Tegnap volt disco. Nagyon fáradtan érkeztem oda. Nagyon kevesen voltak és ennek örültem. Gondoltam hamar bezár a buli és pihenhetek. Éjjel egy óra körül kimentem az autóhoz, és kivittem valamit. Mire vissza értem, már tele volt a hely. Azt hittem nem jól látok. Teljesen kiakadtam. Nagyon fáradt voltam, majd leragadt a szemem. Negyed ötig ott voltam. Balhé, nem volt. De nagyon fárasztó volt.
 
 
Egyébként vettem egy saját fém keresőt. Már említettem, hogy az öcsémmel szoktunk kimenni az erdőbe és keresgélünk. Amit vettem, nem olyan túl komoly, de azért nem olyan rossz. Nem akartam sok pénzt áldozni rá. Szombat délelőtt kint voltunk. Semmi komolyat nem találtunk, de annyit ástam, hogy nagyon elfáradtam. Napközben nem pihentem, úgy-hogy nem csoda, hogy, már fáradtan érkeztem a discoba.  Azt hittem, hogy a szemem leragad. Amikor kevesen voltak, gondoltam, hogy kimegyek az autóba egy kicsit aludni, de aztán nem mentem, mert sokan lettek.
 
 
Egyszer nagyon régen, kb. tíz évvel ezelőtt annyira fáradt voltam, hogy a discoba, bent ülve elaludtam. Egy széken ültem, és a hangerő ellenére elbóbiskoltam. Arra ébredtem, hogy egy kisebb tömegverekedés van. Ne tudjátok, meg milyen álomból felriadni és azonnal egy verekedés közepébe csöppenni. Azt sem tudtam, hogy hol vagyok. Jó, hogy nem kaptam egyet. Azóta, figyelek arra, hogy ne szundítsak el. Nem is fordult elő többet.
 Mára, ennyit írok, de holnap többet fogok.
Aludjatok jól.
 
Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr21114133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása