Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Disco-És más dolgok

2009. december 15. 23:45 - Warrior

 

 Sziasztok.

 Itt vagyok megint. Örülök, mert olvasó csúcsot döntöttetek. December 12-én 25-en olvastátok a harcosnaplo.blog.hu-t. Ennek örülök, mert nem hiába írok. Szeretnék videókat is feltenni, de eddig még nem sikerült, az egyik ok ez, a másik ok pedig a következő. Szoktam néha videókat készíteni a discoban, ami nagyon tanulságos. Mulatságos és tanulságos. Részegekkel csinálok riportot, illetve néha felveszem azt, hogy milyen hatással van az alkohol az emberre. Na, mármost ezeket a felvételeket nem tehetem fel az internetre az alany engedélye nélkül. Akarok velük egy papírt kitöltetni, természetesen józan állapotukban, és utána mehet a dolog. Az fog csak igazán tetszeni nektek. Már egész kis archívumom van.

 Én és a kidobó kollégám

 

Egyszer például találtunk egy részeg fiatalt a parkban. Csak úgy véletlenül kimentem levegőzni és ott feküdt eszméletlenül. Tél volt és senki sem tudta, hogy ott van. Ha nem találom meg biztos, hogy megfagyott volna. Bevittük meleg helyre, így nem lett baja. Na, ezt is felvettem. Természetesen nem azért veszem fel, mert gúnyt akarok belőlük űzni, hanem okulásul és tanulságul. Szóban mindegyik bele egyezik, de gondolom az a tiszta, ha írásban is bele egyeznek. Ehhez mindekképpen tartani akarom magam.

 

Most hétvégén is volt disco.  Nem semmi volt. Jött egy háromfős brigád. Egy idősebb 50-év körüli és két 25-év körüli fickó. Soha nem láttam őket azelőtt. Valahogy éreztem, hogy baj lesz velük, mert az idősebb fickó, ahogy belépett a szórakozó helyre azonnal elkezdett árnyék bokszolni. Ezt folyamatosan csinálta. Egyszer aztán valakit megütött, egy kicsit. Több sem kellett a helyieknek, nekik akartak menni. Persze közbe léptünk és nem hagytuk, hogy bárkinek is baja essen. A három fickót azonnali hatállyal elküldtem haza. Nem is akadékoskodtak, elindultak. Jól tették. Hát ennyi. Most csak ennyi volt a kalandból. Nekem persze elég volt. Ja és még volt egy totál részeg srác. Az asztal alatt feküdt, de olyan részeg volt, hogy se kép, se hang. Megfogtam, hogy felemelem, de vagy alkohollal volt leöntve, vagy lehányta magát, vagy….., nem tudom. Úgy hogy a haverjaival vitettem ki, levegőzni. Ezek vannak. 

Jön a karácsony és a szilveszter. Mind a két alkalommal buli, és disco, úgy hogy lesz még mit írnom. Egyébként január végén megyek Portugáliába az EB-re. El kell kezdenem lassan diétázni és fogyózni. A súlyom miatt. És természetesen edzeni is. Európa bajnok leszek!!

  Jó lesz karácsonykor egy kicsit pihenni. Nagyon szeretem, mert olyankor pár napig nem csinálok semmit. Egész évben edzek, és edzést tartok, és ilyenkor nagyon jó a pihenés. Persze egyszer jó lenne elmenni valamilyen napfényes helyre, oda ahol nagyon meleg van. Mindig gondolkodom rajta, hogy milyen lehet  +35 fokban karácsonyozni. Egyszer kipróbálnám. Majd ha milliomos leszekJ. Még nem vagyok az, de terveim vannak.

 Rájöttem, hogy nem árt, ha az ember a pénzügyek területén is képzi magát. Ez lesz a következő teendőm. Valamiféle gazdasági, üzletviteli, vállalkozási könyveket akarok venni és olvasni. Nem árt, ha tanulom ilyen téren a dolgokat. A Főiskola után szeretnék valamilyen másik Főiskolát is elvégezni. Hogy milyet, azt még nem tudom, de természetesen először a mostani Főiskolán kell túl lennem.  Januárban lesznek a vizsgák, és erre készülgetek. Majd azt is megírom, hogy hogyan sikerült.

Lassan befejezem. Felraktam egy képet a kidobó kollégámmal vagyunk rajta. Együtt dolgozunk már 9-éve. Jó munkatárs és barát. És természetesen kemény harcos, mint én!

 

Sziasztok.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr311601144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása