Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Diszkó-Árvíz riport videó

2010. január 17. 23:28 - Warrior

Újra itt vagyok.

 

És írok. Mert írhatnékom van. Ez persze lehet, hogy nyelvtanilag nem helyes, de így gondolom. Ma reggel voltam földharcozni. Jó volt. Bár mostanában hozzá szoktam ahhoz, hogy rajtam is gi van és az ellenfelemen is. Aki nem tudná, a gi az a jiu-jitsu ruha. Olyan, amit a judósok használnak. Szóval mostanában csak úgy edzettem, hogy rajtam volt ez a bizonyos gi. Nagyon megszoktam, és mondhatom elég furcsa volt, hogy ez ma nem volt. Mert aki nem tudná, pénteken gi nélküli edzés van. Markolgattam a nagy semmit harc közben. Mivel megszoktam, hogy ha ruha van az ellenfélen, akkor kapaszkodhatok valamibe, most mivel nem volt, ezért csak a nagy semmibe kapaszkodtam. Én jobban szeretem, ha kapaszkodhatok valamibe. Ha megfogom az ellenfél ruháját, többé nem eresztem. Most meg hamarosan megyek Kempo edzést tartani. Hazafelé a vonaton aludtam is. Eléggé elfáradtam, és elbóbiskoltam. Remélem nem horkoltam, mert mikor felébredtem és kinyitottam a szememet mindenki engem nézett.

 

Közben eltelt egy nap. Tudjátok, van, amikor nem egy nap alatt írom a bejegyzést, hanem két nap alatt. Egyébként tegnap megvolt a diszkó. Az elején nem voltak túl sokan, de aztán beindult az őrület. Jöttek és piáltak. Mint már említettem, nem engedjük be az italt. Amikor jönnek, beszólok nekik, hogy adják oda, ha van náluk ital. Öt üveggel vettünk el tőlük. Egy lány például a táskájában akart becsempészni egy üveg bort.

  Volt egy érdekes eset, amitől kitört egy kisebb atrocitás. Egy srác táncolt és elcsúszott, így véletlenül leöntött egy lányt itallal. A lány barátja mondta a srácnak, hogy adjon 3000 Ft-ot a tisztításra. Persze a srác mondta, hogy véletlen volt. A lány barátja elkezdett keménykedni, hogy márpedig neki kell a 3000 Ft. Már majdnem megütötte a srácot, amikor odaértünk. Mondanom sem kell, hogy már vittük is ki. Mehetett haza.

Tegnap sem unatkoztunk. Volt még egy másik jómadár, aki annyit ivott, hogy elkezdte minden lány fenekét fogdosni. Persze volt olyan, aki ezt megunta és adott neki egy pofont. Ezt a srácot is kivittük, aztán mehetett haza. Megelőztem, hogy esetleg más lányokat is fogdosson, aztán megint balhé legyen.

 

Ezek történtek tegnap. Nagyon fárasztó volt az éjszaka. Nagyon hideg is volt az ajtóban. Mindig váltogatjuk egymást, kint is vagyunk, meg bent is. De tegnap nagyon hideg volt valamiért. Néha már nagyon fáraszt ez a kibobósdi meló. Arra rájöttem, hogy külön idegrendszer kell hozzá. Szerintem sokan nem is bírnák. Egész éjjel mást sem lehet látni, csak a részeg fiatalokat, aki úgy viselkednek, mint az állatok. Nem egyszerű! De hát én választottam.

Néha ránézek a fiatalokra és reménykedem benne, hogy ha nekem lesz gyerekem, az nem ilyen lesz. Tudom, hogy fiatalság bolondság, de azért néha, amiket csinálnak, azok a dolgok kiverik nálam a biztosítékot. Olyan hülyeségeken tudnak összeugrani, hogy nevetséges. Általában a lányok az egyik ok. Valaki, valakire mondott valamit, valamikor és máris megy a cirkusz. Agyon nem lehet őket verni, mert nem azért vagyunk ott. Valahogy muszáj őket megfegyelmezni, így marad az, hogy kirakjuk, és nem engedjük be. Hányszor volt, hogy részegen kiraktuk a delikvenst, és következő héten jött bocsánatot kérni, hogy ne haragudjunk, részeg volt és nem emlékszik semmire. De hát, ha valaki iszik, az szerintem nem mentség. Nem kötelező inni. Lassan befejezem, mert túl sokat nem aludtam a diszkó után.

 

Hamarosan jelentkezem.

 

Felraktam egy videót. Egy enyhén kapatos úri ember beszél az árvízről.

Sziasztok. 
 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr761680857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása