Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Versenyek-Favágóverseny videó

2010. április 12. 22:11 - Warrior

A NAP MONDÁSA:  A GAZDAGSÁG LEGNAGYOBB FORRÁSA A KÉT FÜLED KÖZÖTT VAN.

(BRYAN TRACY)

 

 

 

Sziasztok.

 

Ma reggel felkeltem és elindultam a Főiskolára. Szerencsém volt, mert egy évfolyamtársam levitt autóval, így nem kellett vonatoznom. Végig aludtam az autóban. Gyakorlat volt, ami azt jelenti, hogy filmeket nézünk és elemezni kell utána, írásban vagy szóban. Általában régebbi filmeket nézünk, és Magyar illetve Európai filmeket. Nem mondom, hogy nem jók, de van közöttük néhány nehezebben emészthető is. Amolyan igaz művész film.  De hát ennek ez az útja. Ha valaki filmrendező akar lenni, annak mindenféle filmmel tisztában kell lennie. Én pedig filmrendező leszek.  Pontosabban filmrendező is.

Szeretek a Főiskolára járni, de egésznap azért elfáradok, este pedig diszkó. Egyébként mostanában nyugodtabb a helyzet, köszönhetően annak, hogy nem engedjük be azokat, akikkel baj szokott lenni. Ez persze meglátszik a hangulaton is. Nevezetesen sokkal nyugodtabb a hangulat.

 

 

Megvolt a diszkó. Most is az volt, hogy próbálkozott olyan, akit kitiltottunk. De hát nem véletlenül tiltottuk ki az illetőt. Mondta, hogy nem fog balhézni és nem iszik, de sajnos eljátszotta a bizalmat. Nagyon sok lehetősége volt, hogy ne csináljon rumlit. Akárhányszor beengedtük, mindig balhézott. Ha pedig megkértem, hogy menjen ki, akkor azt mondta, hogy nem. Úgy, hogy a lehető legjobb döntést hoztuk.

Majd megtanulják, hogy mi a rend. Pedig nem szívesen tiltok ki valakit, de van, amikor nem lehet mást csinálni.

 

Egyébként vasárnap volt junior és ifjúsági Kempo verseny. Vittem két tanítványomat és nagyon jól szerepeltek. Meg voltam elégedve velük maximálisan. Elég kemény küzdelmek voltak. Mind a két srácnak meg is sérült egy kicsit a térde. De semmi komoly. Úgy, hogy az edzés munkánk meghozta a gyümölcsét.

Amikor elmegyek versenyre és viszem a tanítványaimat, nekem is mindig eszembe jut, az, amikor és kezdtem a versenyzést. Milyen volt, hogyan éreztem magam stb. Néha nagyon izgultam egy-egy versenyen. Az ellenfelek mindig kemény tekintettel nézik egymást. Mindenki méregeti a másikat. Harminc év alatt gondolhatjátok, hány versenyen voltam, és hányszor csapott meg a küzdelem légköre. Főleg a pusztakezes viadal küzdelmek voltak nagyon brutálisak. Egyszer küzdöttem egy Thai boksz harcossal. Nagyon kemény küzdelem volt. Kikaptam pontozással, de szoros és kemény meccs volt. Totálisan szétrúgta a térdemet. Végig küzdöttem, mert becsületből nem akartam feladni. De megmondom őszintén nagyon fájt a térdem. Minden rúgása térdre jött. Nem fölé, nem alá, pont a térdemre. Másnap kék és lila színekben volt a térdem minden részlete. Hát ez van.

 

Lassan befejezem, mert pihenni is akarok. Egyébként, mint tudjátok szoktam menni fát vágni az erdőbe. Csak úgy edzés képen. Nagyon jó a csapat és nagyon jó kint a természetben. Ebből kifolyólag favágó versenyeken is szoktunk indulni. Eddig már három versenyen voltunk, és idén megyünk a negyedikre. A másodikon vetettem fel videóra a fenti készülődést és itthon zenét tettem alá, és összevágtam videó kippszerűen. Remélem, tetszik.

 

Sziasztok és jó éjszakát.

 

 

MILLIOMOS HÍREK: EGYKORI AKT MODELL A NÖVEKVŐ SZÁMÚ MILLIOMOS NŐK KÖZÖTT.

Nagy-Britanniában egyre kevésbé egyértelmű, a váláskor melyik fél fizet a másiknak, ugyanis egy brit felmérés szerint a női multimilliomosok száma egyre nő az országban. Egyesek közülük futballcsapatokkal kereskednek, mások az aktmodellkedést cserélték metszőollóra.

 

Öt év alatt 40 százalékkal nőtt a multimilliomos nők száma az Egyesült Királyságban, a felmérések szerint azért, mert egyre több brit asszony vállal pénzügyi döntést és kockázatot.

A Tulip Financial Research felmérése szerint több mint 72 ezer brit nő rendelkezik több mint 2,5 millió fonttal (754 millió forinttal).

 

Az "alfanőstények" között találjuk a 44 éves Natalie Massenettet, aki nemrég 50 millió forintért (15 milliárd forintért) adta el részvényeinek egy részét a Net-a-Porterben, abban az online luxusüzletben, amit korábban ő alapított.

A nagyobb nevek között ott találjuk Amanda Staveley-t, aki a Machester City futballcsapat eladását bonyolította az abu dzabi királyi család egyik tagjának részére. Állítólag 80 millió fontos (24 milliárd forintos) vagyona van.

Még érdekesebb a története a 61 éves Patricia Kluge-nak, aki a 70-es években aktmodellként és a Knave című erotikus magazin újságírójaként tevékenykedett, ma pedig borászként próbálja megalkotni a legfinomabb nedűt. A neve ismerős lehet a 20 évvel ezelőtti válása miatt is, amikor a milliárdos John Kluge bankszámláját apasztotta meg akkoriban rekordnak számító összegekkel.

 

 

 

 

 

Ma már jól felöltözik

 

 

 

 

 

 

 

 

A borászaton 1999-ben kezdett el dolgozni, mint mondta, kemény menet volt a dotkomlufi és a szeptember 11-i események mellett a piacon maradni.

A piackutató cég képviselője szerint a most feltörekvő gazdagok nem feltétlenül kitűnő vállalkozók. "15 éve a döntések 90 százalékát a férfiak hozták meg. A nők jobban idegenkednek a kockázattól, ezért ingatlanokba fektették a pénzüket, ami a válságban jobban teljesített, mint a férfi befektetők által preferált részvénypiac."

Egy másik vélemény szerint a nők azért lehetnek sikeresebbek a részvénypiacon, mert vásárlói szemszögből tudják felmérni, melyik termék lesz sikeres. Akárhogy is, a sikeres nők száma egyre nő Nagy-Britanniában, egyre több férfi érezheti úgy, hogy a legnagyobb üzleti vetélytársuk a hálószobájában alszik.

(Forrás: deluxe.hu)

 

 


 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr221916245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása