Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Ideskedés a diszkóba-Gyors K.O videó

2010. június 20. 14:27 - Warrior

 

Sziasztok.

 

Megint jelenkezem. Tegnap volt diszkó. Valahogy tegnap sikerült nagyon felidegesítenem magam a részegeken. Egyszerűen kiborít, amikor egy részeg nem ért a szóból. Teljesen meg vannak vadulva. Megint ott volt a nagydarab barátunk aki, ha iszik, mindig törleszteni akarja a régi sérelmei. Most is megütött egy srácot kétszer. Persze azonnal kipenderült, ami nem tetszett neki. Nem sok kellett, hogy le K. O-zzam. De úri ember vagyok. Ilyet nem teszek. Elkezdte mondani, hogy mindig ő a hibás és ő semmit nem csinált. Talán ott követem el a hibát, hogy neki állok megvitatni a dolgot velük. Pedig tudhatnám, hogy semmit nem számít. Úgy beszélek velük, mintha bármit is számítana. És, ha nem úgy viselkednek, ahogy szeretném, akkor meg kiakadok rajtuk. Tegnap is két srác összeugrott. Az egyiket kivittük. Már eléggé részeg volt és leehetett volna tudni, hogy előbb utóbb valakivel összeugrik. A két kidobó kollégám mondta, hogy a másikkal, sráccal is baj volt. Azzal, akivel összeugrott. Higgyem el, hogy neki is nagy a szája és biztos benne volt, ő is a balhéban. Én persze nem hittem nekik. Kihívtam a srácot, hogy bebizonyítsam, hogy milyen rendes gyerek. Hát a két kollégámnak volt igaza. A srác elkezdett dumálni, jó nagy arccal, hogy igen ő is dumált a srácnak. Én mondtam neki, hogy miért nem nekünk szólt, ha balhé van. Azt mondta, hogy azért nem mert mi nem csinálunk semmit, és úgy sem rakjuk ki az említett embereket. Hangsúlyozom előtte dobtuk ki mind a kettőt. Szóval ezt olyan nagyképű hangnemben tette az ember, hogy azonnal felment az agyvizem. Én előtte kiálltam a srácért, és erre így beszélt. Megmondom őszintén olyan ideges lettem, hogy azt hittem szétbasz az ideg. Persze bántani nem lehet, mert nem azért vagyok ott. Fogtuk és kiraktuk. Mehetett haza. De én még percek múlva is ideges voltam. Állandóan személyes ügyet csinálok belőle. Pedig ebben a szakmában ezt nem szabad. Úgy, hogy most kitűztem magam elé, hogy nem fogok személyes ügyet csinálni belőle, és higgadtabban intézem a dolgokat. Egyszerűen csak kirakom a balhés embert. Nem vitatkozok vele, nem kezdek eszmecserét a dologról, nem akarom megoldani az élete problémáját, nem akarom leszoktatni az italról. Csak kirakom, és nem engedem be. És nem veszem magamra a dolgot. Ez a következő feladat, mert csak magamnak ártok, ha részeg állatok miatt szétidegeskedem magam. Bántani nem szabad őket, mert ilyet amúgy sem csinálnék. Higgyétek el, nem könnyű az éjszakai munka. Lehet, hogy túl régen csinálom. Lehet, hogy ennyi ideig nem szabad ezt csinálni, vagy itt az ideje, hogy meg tanuljam úgy csinálni, hogy magamat ne idegesítsem fel, mert azzal csak magamnak ártok. Nem tudok mást csinálni, tanulok belőle. De annak nincs értelme, hogy annyira felidegesítsem magam, hogy érzem, hogy lüktet a fejem, és tiszta ideg vagyok. És mindezt egy hulla részeg miatt, aki holnap semmire sem fog emlékezni. Egy kicsit haragszom is magamra, amiért ennyire elragadnak az indulataim. De hát én amúgy is nagyon temperamentumos vagyok. Mert az eszemmel tudom, hogy nem éri meg, hogy idegeskedjek, de mégis amikor a szituáció kialakul, akkor erre nem gondolok, és feleslegesen idegeskedek. Ezen pedig változtatok. Na, lassan befejezem. Hamarosan jelentkezem. Remélem a K.O videó tetszik. Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr322095645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása