Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Csínytevés a diszkóban

2010. július 14. 11:01 - Warrior

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sziasztok.

 

Megint itt vagyok. Próbálom behozni a lemaradást, mert az elmúlt időszakban kevesebbet írtam. Tegnap nagyon meleg volt. De nekem ez jó volt. Szerencsém van, mert egy barátomnak van egy nagyszerű úszómedencéje. Így, hát az egész délutánt abban töltöttem. Volt is belőle „felháborodás” a barátok körében, akiket felhívtam, vagy éppen ők hívtak, pont akkor, amikor kijöttem a vízből. Miközben ők az irodában, vagy a tűző napon, az aszfalton végezték a munkájukat én a hűs vízből másztam ki. Hogy legyen –e lelkiismeret furdalásom vagy nem azt nem tudom, de nincs.

Edzőtábor után ez a pihenés nagyon fontos. Szeptemberben újult erővel kezdem a harcot és az edzést. És persze az edzéstartást.

 

Csináltam egy kis csínytevést a hétvégén a diszkóban. Lehet, hogy el fogtok ítélni, de én akkorát nevettem, hogy a könnyem is kicsordult. Így most a blogomban megvallom, hogy milyen csínytevést találtam ki. Olyan jó volt egy kicsit csibésznek lenni.

Az történt, hogy mint már említettem a diszkóban az emberek nagyon be szoktak rúgni. Ez azt jelenti, hogy néha olyan részegek, hogy elalszanak. Most is ez történt. Egy srác annyira berúgott, hogy szinte félálomban ült az asztalnál. Én kitaláltam, hogy mi lenne, ha csinálnék neki egy kis bajuszt. Az ötletet tett követte. Kimentem az autómhoz és a kipufogóban található fekete kormot rákentem a két hüvelykujjamra. Aztán bementem a diszkóba és odamentem a sráchoz és a két hüvelykujjammal csináltam neki a korommal egy fekete bajuszt. Szenzációsra sikerült. Olyan igazi legényes lett a festett bajsza. Mint egy igazi betyár, úgy nézett ki. Ezután felébredt és úgy bajszosan ide-oda mászkált. Én és a kidobó barátaim feküdtünk a nevetéstől. Úgy táncolt, úgy kért italt a pultból stb. A barátai megmutatták neki és még tetszett is neki.

 

Hát ez történt. Rózsa Sándor eljött Csákvárra a diszkóba. Szenzációs volt. Biztos sok embernek nem tetszik, de nem ártottam senkinek, és nagyon jót nevettünk. Hát ilyen csínytevésen törtem a fejemet szombat éjjel.

Mostanában nincsen balhé. A nagydarab barátunk megnyugodott, miután a múltkor haza küldtem, a másik balhés harcos mostanában nem iszik. Úgy, hogy jelenleg nyugalom van. De hát, mint tudjuk, ez változhat. Az ital komoly befolyásoló tényezővel bír a diszkóban. Pro és kontra, változnak az emberek.

Most már kezdem arra is ternírozni magamat, hogy ne idegesítsem fel magamat, ha valaki részeg. Mert néha feleslegesen is felb…. om az agyam. A semmiért. Mert, hogy holnap semmire nem emlékszik a delikvens az biztos.

 

Hát most hírtelen ennyi jött a fejemből. Jön a nyár és a nyaralás és a pihenés. Egy hónap szieszta. Én már nagyon várom, és a pihenés minden pillanatát ki akarom használni. Tegyétek ti is ezt.

Hamarosan folytatom. Feltettem egy képet. Nemrég volt a favágó verseny, és a csapatomról készült. Legközelebb írok a részletekről.

 

Sziasztok.

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr462150942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása