Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Főiskola-Film forgatás-Vers videó

2010. szeptember 19. 23:24 - Warrior

 

Sziasztok.

 

Köszönöm a hozzászólásokat a bejegyzéseket. Tudjátok hihetetlen, mert még soha nem kaptam negatív hozzászólást. És ez nagyon jól esik. Ilyenkor gondolok abba bele, hogy milyen szerencsés ember vagyok, mert nagyon sok barátom van. És milyen jó barátok! Biztos igaz a mondás, hogy embert barátjáról….

Persze az is igaz, hogy nem szerethet mindenki. De úgy érzem, hogy jó emberek vesznek körül. Ezt érzem minden sporttársam részéről. Az egyik barátom a Tomi írta, hogy őszinte a blogom. Igen én csak azt tudom írni, amit gondolok, ami bennem van, ami ki kívánkozik belőle. Van olyan, hogy nincs ihletem, és nem jön az írás. Olyankor nem láttok új bejegyzést „napokig”! Vagy nincs időm! Olyankor sem tudok írni.

 

A múltkori bejegyzésben említetten, hogy elmondom a dolgaimat az Üvegtigris 3. című filmmel kapcsolatban. Szóval az történt, hogy felhívtak, hogy szerepet ajánlanak a filmben. Megtörtént az egyeztetés, fizetés, szerep stb. Odamentem a megadott időpontban és vártam, hogy mi lesz. Tudnotok kell, hogy a forgatás elég későn volt. Pontosabban éjjel. Ez azt jelentette, hogy odamentem este 9 órára és reggel 4 órakor álltam a kamera elé. De hát ez bevett szokás egy forgatáson. Néha nagyon sokat kell várni. Vártam és vártam, míg végre szóltak, hogy öltözzek át. Felvettem egy fekete öltönyt. Mert ugye egy biztonsági őrt játszottam. Aztán mentem le a forgatásra. A rendező a Rudolf Péter mondta, hogy álljak az ajtóba. De pont arra az oldalra, ahol véleményem szerint a kamera nem látott volna. Mondtam is neki, hogy itt nem fogok látszani. Ha már egyszer ennyit vártam és szerepelek is az Üvegtigris 3-ban, ha szövegem nincs is, legalább látszódjak benne. Rendes volt a Péter, mert ezek után oda állított, ahol legalább látszani fogok. Úgy, hogy örülök. Már várom a filmet, hogy megnézhessem a kész alkotást.

 

Egyébként tegnap voltam most voltam idén a második félévben a Főiskolán. Második éves vagyok. Most már jobban teszik, mert sokkal gyakorlatiasabb. Most tanuljuk a kameramozgásokat, a kamerakezelést, vágást. December 2-ig be is kell adnunk egy filmet. Kettő perc elehet maximum. A címe az kell, hogy legyen, hogy „Én és a média”. Már meg is van az ötlet. Ahogy leforgatom, azonnal fel fogom tenni a blogomba. Gondolom, hogy egyre több filmet kell majd csinálni és mindegyiket fel akarom tenni, hogy nézzétek. Úgy tudom, hogy az államvizsgám is abból fog állni, hogy filmet kell készíteni. Ez persze nem lesz gond, mert nagyon szeretek filmet nézni, filmben szerepelni és filmet készíteni. Testhez álló feladat lesz. Már nagyon várom. Csak kell szereznem egy komoly kamerát és a gépemet fejleszteni kell, hogy egy vágó program simán menjen rajta. Ezek lesznek a következő projektjeim.

 

Nagyon jó az oktatás a Főiskolán. Nagyon figyelnek rá, hogy megtanítsanak a dolgokra. Bízom benne, hogy ez majd az általam készített filmeken is látszik. Az a jó, hogy ha filmet akarok készíteni és azt szeretném, hogy sokan nézzék, akkor elég csak feltennem a Facebookra, vagy a Youtubra és máris nézők sokasága látja.

 

Feltettem egy videót, amin verset mondok. Petőfi Sándortól a Vizet iszom, címmű kedvenc versemet mondom el, egy kis törés technikával keverve, 21. századi módban. Remélem, tetszik.

 

Sziasztok.

 

 

 

 


komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr22308941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása