Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Edzőtábor!!

2011. július 11. 18:22 - Warrior

Sziasztok! 

Egy kicsit régebben írtam, mert edzőtáborban voltam és ebből kifolyólag edzettem minden nap. Így nem volt időm az írásra. Most hazajöttem és bár egy kicsit elfáradtam írni van erőm.Két edzőtáborban voltam. Siófokon a Gracie Barra edzőtáborban és Bodajkon a Zen Bu Kan Kempo edzőtáborban.Tudjátok az ilyen edzőtáborok nagyon jók. Egyrészt egész héten csak az edzéssel tud, az ember foglalkozni másrészt van idő megismerni az edzőtársakat már klubokból.

Én általában az edzések között alszok és pihengetek, de azért van idő beszélgetni. Megismerem azokat, akiket nem ismerek annyira és ez néha meglepetéseket okoz. Amikor zord külsejű harcosokról megtudd, hogy imád festeni, vagy amikor olyan emberről tudod meg, hogy profi filmkészítő, akiről azt gondolnád, hogy egyedül nem lehet elengedni diszkóba!  

Hát ezek azok a dolgok, amiért érdemes barátkozni! Régebben fiatalabb koromban egy kicsit másabb voltam. Persze mindenki más fiatalabb korában. Én nagyon a küzdősport alapján ítéltem meg az embereket. Ha harcos volt, akkor kerestem a társaságát, ha nem akkor nem annyira. Ez jócskán változott. Ma már kizárólag az alapján ítélek meg valakit, hogy milyen ember. Hogy bánik magával, másokkal.

És ilyenkor edzőtáborban van idő beszélgetni azokkal, akikkel nem szoktam. Megismerem az embereket és látom, hogy nagyszerű emberekkel vagyok körülvéve. Együtt edzünk, együtt verejtékezünk edzésen és a cél közös. Az edzőtábor összehozza az embereket. Amikor vége van, egy kicsit szomorú az ember. Az edzőtábor ideje alatt összeszokott csapat szétválik. Persze a barátság megmarad.

Mindenkinek ajánlom, hogy egyszer menjen el egy edzőtáborba. Akár úgy is, hogy előtte nem edzett semmit. Feledhetetlen élményekben lesz része.Én már nagyon régen megyek nyaranta edzőtáborokba. Mindegyik egy kicsit más és mindegyik adott valami pozitív élményt. Egy vagy két hétig csak azzal a sporttal foglalkozni, amit az ember imád! Az fantasztikus. Úgy edzeni, mint a profik. Napi három edzés! Közötte csak az étkezés és a pihenés. Nagyon jó. Olyan kikapcsolódást nyújt, amit szerintem semmi más nem!

Tanulok és tanítok! Tényleg nagyon jó!Most itthon vagyok és feltöltődve várom a nyár további részét. Persze edzek, mert pihenni azt nem nagyon tudok. De azért lazítok is, mert az fontos. Már most tervezgetem a felkészülésemet az elkövetkezendő versenyekre. Hogyan fogom csinálni, milyen munkát fogok elvégezni stb.

 

Hát egyelőre ennyi. Jó nyaralást mindenkinek.

 

Hamarosan jelentkezem.

 

 

Sziasztok.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr43058277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása