Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Film készítés....

2012. március 03. 21:15 - Warrior

Sziasztok.

 

Hát már elég régen jelentkeztem. Mondhatnám, hogy nem volt időn, de ez nem lenne igaz. Volt időm, de biztos nektek is van olyan, hogy nem éreztek késztetést valamire. Én, amikor elkezdtem írni a blogot, akkor elhatároztam, hogy csak szívből írok. Csak azért, hogy írjak, azért nem írok. Ha van mondanivalóm, vagy úgy érzem közölnöm, kell valamit, akkor írok. Most valahogy úgy éreztem, hogy írnom kell.

Elég sok minden történt az elmúlt időszakban. Biztos láttátok, hogy szerepeltem egy filmben. Kapitány Iván rendezte a Szájhősök című filmet. A TV 1-en ment. Valószínűleg sorozat lesz. Eddig, ha jól tudom egy részt adtak le belőle, és én abban egy verő embert alakítottam. A részletet már feletettem a Facebookos oldalamra és a rajongói oldalra is. Két napot kellett mennem, forgatni és véleményem szerint nagyon jól sikerül. A Kapitány Iván kiváló rendező. Nagyon jó volt vele dolgozni, mert tökéletesen el tudta mondani, hogy mit vár el a színészektől és mit akar látni a jelenetben. Sokat tanultam tőle. Hogy leszek –e a folytatásban azt nem tudom.

Én folyamatosan keresem a lehetőségeket, hogy filmekben szerepelhessek és, hogy filmeket készíthessek. Saját filmgyártó cégemmel a Genius Film Kft.-vel pályázok a különböző pályázatokon, hogy Tv illetve mozi filmekre pénzt kaphassak. Nem könnyű kezdő filmgyártó céggel pályázni, mert néha olyan feltételeket szabnak, amiket lehetetlen teljesíteni. Például ki írják, hogy kötelező referenciát bemutatni. Tehát csak olyan producer pályázhat, aki már csinált filmet. Ilyenkor mit csinálok?  Keresek producereket és előadom nekik a film terveimet. Ők pedig közlik, hogy ne is akarjak belekezdeni, mert nem lehet ma Magyarországon pénzt szerezni filmre. Vagy azt mondják, hogy meg van a saját tervük. Saját forgatókönyveik vannak, és azokat akarják megcsinálni.

Úgy, hogy kénytelen vagyok én beadni a pályázatomat úgy, hogy szinte biztos, hogy elutasítják. De ha nem adnak lehetőséget, hogy csináljak filmet, akkor hogy szerezzek referenciát? Ezt valahogy nem értem. Pedig van egy TV film tervem, két mozi film tervem és egy Web sorozat tervem. Mindegyik szenzációs történet és nem olyan művész sz….., mint amiket néha forgatnak.

Persze nem adom fel, mert hiszek benne, hogy egyszer sikerül a nagy áttörés és akkor nem számít a sok elutasítás. Addig nem nyugszom, amíg nem tudom megcsinálni a saját filmjeimet. Nem számít, hányszor utasítanak el, nem számít hány pályázatot kell beadnom. Nem érdekel mennyi időmbe telik és nem érdekel, hányan akarnak lebeszélni róla. Mert az összes filmes le akar beszélni erről a dologról. Hát engem nem lehet lebeszélni. meg sem hallom az ilyen irányú mondatokat.

Egyébként a Web sorozatomat, hamarosan elkezdem forgatni. Tíz részes lesz. Részenként 6-10 perces epizóddal. Először két részt forgatok le. Ennyire tudtam pénzt gyűjteni. A sorozat címe „A CSUKLYA ALATT”. Rendőr kommandósokról szól és szerintem jó lesz. Játék film lesz és komoly mondanivalója lesz.

Időben szólok nektek, amikor láthatjátok a Facebookon és a Youtubon.

 

Hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr344286973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása