Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Év kezdés!

2016. szeptember 18. 19:15 - Warrior

Sziasztok!

Itt van a  szeptember. Év kezdés. Ilyenkor egy kicsit sajnálom, hogy vége van a nyárnak, bár az időjárás azért még el kényeztet bennünket! Akadnak meleg napok, jóval 30 fok fölötti napsütéses órákkal. Szóval azért nem panaszkodhatunk. Végül is lehetne sokkal rosszabb időjárás is. Valahogy az idei nyár olyan nagyon gyorsan eltelt. Június-Július-Augusztus? Valahogy nem is igazán volt nyár. Persze, abban a három hétben, amikor edzőtáborokban és nyaralni voltunk, pont nagyon meleg volt. 

Szóval azzal kezdtem, hogy Év kezdés. Ilyenkor kezdődnek az óvodában, iskolában és más helyeken a következő tanévek kezdése. És persze az edzésben is. Mert általában a küzdő sport klubok mindig tartanak 1-2 hónap szünetet. Az én Kempo klubomban is Augusztusban szünet volt. Kellett egy hónap, amikor pihentem az edzéstartással. Persze Brazil Jiu-Jitsu edzésre folyamatosan jártam, de szükség volt egy kis pihenőre, az edzés tartás, emberekkel foglalkozás terén. De ezen a héten elkezdtük ismét az edzést. Teljes létszámmal. Újult erővel vetem bele magam az oktatásba.

És persze elkezdődött, az Egyetem is. Mivel lediplomáztam adta magát, hogy megyek tovább MA (Mester) képzésre. Gondoltam a lendületet kihasználom és megyek tovább. Az még 4 félév azaz 2 év. Ha elvégzem a végzettségem MOZGÓKÉPMŰVÉSZ lesz. Milyen jól hangzik nem? HARCMŰVÉSZ, MOZGÓKÉPMŰVÉSZ!! :) Igyekszem a művészeteket magas szinten művelni! Abban persze nem nehéz, amit nagyon szeret az ember. Amit akkor is csinálna, ha neki kellene fizetni érte. Hát a küzdősportok és a filmezés nekem ilyen. Mindkettőt imádom csinálni. 

Nagy lépéseket tettem meg előre mindkettő terén. Brazil Jiu-Jitsuban megkaptam a Fekete övet (erről majd írok bővebben egy másik posztban) és a Főiskolán lediplomáztam! Amikor mindkettőt elkezdtem, mindkettő olyan távolinak tűnt és olyan hosszú utat kellett megtennem, hogy szinte hihetetlen, hogy elértem a célt. Higgyétek el, néha nagyon nehéz hajnalban felkelni és lemenni Egerbe, utazni 2 órát vonattal, végig ülni 6-8 órát, aztán 2 órát hazavonatozni. 

Vagy az sem könnyű dolog, hogy nap, mint nap lemegyek edzésre és 1,5-2 órát végig edzek úgy, hogy közben végig küzdök 5X6 perce kemény földharcot. Kemény, váltogatott ellenfelekkel. A végére nem kevéssé elfáradok! És szakad rólam a veríték. 

Ez nem könnyű út! Soha nem könnyű! Se egy Fekete övet, se egy Diplomát nem adnak könnyen! Néha emberfeletti áldozat, kitartás, fegyelem, és még vagy száz emberi dolog kell hozzá! Az emberi lélek ereje! Mert a lélek hajt előre! Mert minden fejben dől el! Néha én sem értem, honnan van a kitartásom! Az biztos, hogy a Jó Isten segít! Nap, mint nap megköszönöm neki azt, aki és ami vagyok! Megköszönöm, hogy mindig sikerül olyan új célt találni, amiért érdemes küzdeni! Mert küzdeni egy nemes és jó célért mindig érdemes! És kell is!

Aztán minden munkának egyszer learatjuk a gyümölcsét! Bár a munka néha elhúzódik, de egyszer beérik! Nekem soha nem volt olyan, hogy ne értem volna el azt amiért küzdöttem! Sokszor mondják az életmód tanácsadók, hogy reális, elérhető célokat kell kitűzni! Hát így visszagondolva az én céljaim, amiket kitűztem magam elé, az életmód tanácsadók szemével nézve egyik sem tűnne reális és elérhető célnak! Én mindig törekedtem arra, hogy ne állítsak magamnak korlátokat! Én soha nem foglalkoztam azzal, hogy más szerint mi nem az! 

ÉN MINDIG ÚGY ÁLLTAM HOZZÁ, HOGY MINDEN CÉL ELÉRHETŐ! Mindig úgy gondolkodtam, hogy ha már ki tudok találni egy célt, akkor annak az eléréséhez biztos, hogy meg van bennem minden képesség! Különben nem tudtam volna kitalálni! 

Ezzel a gondolattal kezdjük a 2016/2017-es évet!! :)

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr7711655296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása