Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Vonatozás-Diéta

2010. március 29. 00:10 - Warrior

Sziasztok.

 

Írok megint, hogy megkapjátok a legújabb híreket a körülöttem lévő dolgokról. Tegnap volt diszkó. Nem volt túl érdekes, de jobb is, mert nagyon fáradt voltam. Napközben a Főiskolán voltam, este pedig diszkó. Aludni nem tudtam előtte, így meglehetősen le voltam lassulva az ajtóban.

Vonattal mentem le Egerbe a Fő sulira. Ilyenkor a keletiből indul a vonat és Füzesabonynál kell átszállni. Végzek az iskolában és vonattal vissza. Van olyan, hogy közvetlen járattal lehet Egerből Pestre menni, de visszafelé is van olyan, hogy át kell szállni Füzesabonyban. Most is ez történt. Füzesabonyban felszálltam a Keletibe tartó gyorsvonatra. Mentem a kocsikon keresztül és elég sokan voltak a fülkékben. Gondoltam egyet és beültem az 1. osztályra. Bíztam benne, hogy a kalauz későn jön, ha egyáltalán jön. Meg hát reméltem, hogy valamilyen alkesz forma kalauz jön, aki nem veszi észre, hogy 2. osztályú jegyem van. Hiú ábránd volt. Kb. 2 perc múlva jött. Oda adtam a jegyet és már szinte hátradőltem, hogy biztos tovább megy. De kalauzunk éber és felelősségteljes volt. Közölte velem, hogy a jegyem 2. osztályra szól, és az 1. osztályon utazom.

Persze mondtam neki, hogy „észre sem vettem”. De természetesen átülök. Így is tettem és előre mentem a 2. osztályra, ahol sok hely volt. Ott le tudtam ülni nyugodtan és aludtam egy kicsit.

 

Pontosabban aludni akartam, mert két etnikum olyan hangosan hallgatta a zene cuccát, hogy elképesztő. Képtelen voltam elaludni. Senki nem szólt nekik, pedig biztos sok embert zavart. Én nem olyan vagyok, aki elmegy ez mellett szó nélkül, így felálltam és odamentem hozzájuk. Egy kicsit meglepődtek, ahogy megálltam az ülésüknél. Mondtam neki, hogy halkítsák le, mert nem tudok aludni. Az egyik valamit akart mondani, de aztán nem mondott semmit, csak azt, hogy rendben. És csodák csodája, tényleg lehalkították. Én pedig nyugodtan alhattam. Rám is fért, mert ugye nagyon korán keltem. A keletibe beszálltam az autómban, aztán irány haza.

 

A diétát, egyébként rendületlenül folytatom. Most vagyok túl az 5. héten. Még 7. hét van. Ilyenkor már nagyon jól bírom. Az első hét a nehéz. Persze sokat számít, hogy vasárnap úgynevezett csaló nap van. Ez azt jelenti, hogy bármit lehet enni. Gondolhatjátok, hogy ezt komolyan veszem és mindent felzabálok. Két hete, eléggé el is csaptam a gyomromat. Úgy, hogy mostanában azért valamennyire figyelek vasárnap a mennyiségre. De hát hétközben 5 napon keresztül, kétóránként csirke, meg rizs, eléggé kiéheztet arra, hogy vasárnap mindet felzabáljak. 4 kg-ot fogytam eddig. Jó, mert ha így megy tovább, akkor a Májusi submission grappling (Gi nélküli földharc) versenyen egy súly kategóriával lejjebb is el tudok indulni. Nekem ez nagyon jó, mert ha könnyebbek az ellenfelek, az mindig nagyon jó. Úgy is nagyon megszoktam a nagyobb ellenfeleket, így felüdülés lesz könnyebbekkel harcolni. Jól rákészülök, aztán had szóljon. Jó formában vagyok. Sokat edzem és készülök. Holnap reggel is megyek.

 

Lassan befejezem, mert aludni is kellene valamennyit, bár ilyenkor még nézem a TV-t egy kicsit.

 

Na sziasztok és jó éjszakát.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr611876290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása