Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Boldog születésnapom-És a barátaim

2011. április 27. 00:30 - Warrior

Sziasztok!

 

 

2011-04-26    KEDD ( A SZÜLETÉSNAPOM :)) 

 

Ezt a mai bejegyzést nektek szánom ismerős és ismeretlen barátaim! Azoknak, akik Boldog születésnapot kívántak nekem személyesen és írásban a Facebookon, azon a napon, amikor azt ünneplem, hogy a világra jöttem! Mert 41 évvel ezelőtt történt velem ez a dolog! Tudomásom szerint nem volt beleszólásom, hogy jöjjek vagy csak nem emlékszem rá, nem tudom!! De amikor azt olvasom 150 embertől a Facebookon, hogy Zoli Boldog születésnapot, akkor bátran kijelenthetem, hogy van oka, hogy itt vagyok és boldog vagyok, hogy megszülettem! Mert elmondhatom azt, hogy nagyon, de nagyon sok barátom van!! És őszintén ezt gondolom!

Ilyenkor elgondolkodom rajta, hogy megérdemlem én ezt? Olyan ember vagyok, akinek érdemes a barátjának lenni? Ollyan ember vagyok akinek jó a barátjának lenni? Tudom én ezt viszonozni? Aztán eszembe jut az is, hogy az igaz barátok olyannak szeretnek, amilyen vagyok! Jó és rossz tulajdonságaimmal együtt! És rám is mindig számíthatnak a barátaim!  Én is biztos megbántok néha embereket, általában akaratlanul, de beismerem, ha hibázok és tudok bocsánatot kérni!

Nagyon, de nagyon meghatódtam, hogy ennyien kívántatok nekem Boldog Szülinapot!! El is gondolkodtam az életemen és a barátságon! Lehet, hogy nem veszek észre olyan barátokat, akiket észre kellene vennem? És ezen ilyenkor gondolkozom el igazán, amikor olyan emberek jókívánságait olvasom, akiknek a neve nem rémlik! És ilyenkor őszintén magamba nézek! Azért is írtam a mai bejegyzést, mert lehet, hogy nem tudom like-olni az összes jókívánságot, de azt szeretném, ha minden egyes barátom, aki üzenetet küldött, vagy felköszöntött,  tudja, hogy gondolok rá!! És hálás vagyok neki, hogy gondol rám a születésnapomon és energiát fordít arra, hogy írjon!! Mert számomra ez fantasztikus érzés!!

Jó lenne ezeket viszonozni mindenkinek!! Mert nem felejtem el, hogy figyeltetek rám!! És ha lehetőségem lesz rá, márpedig biztos lesz, akkor viszonzom!! Hogy, hogyan azt még nem tudom, de annyi lehetősége van az embernek arra, hogy jót tegyen a barátaival. Néha elég egy jó szó!! Egy ki együtt érzés vagy valamilyen tett!! Én mindig hajlandó vagyok egy kis plusz lépésre! Ahogy most ti is azok voltatok!!

Igazság szerint most először keresem a szavakat, amióta a Blogomat írom, mert nagyon elérzékenyültem és keresem a megfelelő mondatokat!! Eddig mindig csak úgy jöttek a gondolatok belőlem. Leírtam, amit tapasztaltam, amit éreztem, ami történt velem. Ma valahogy egy kicsit váratlanul, ért a jó kívánságok tömege!! Nem számítottam rá és nagyon mély érzések kavarognak bennem arról, hogy mennyi olyan ember van, aki gondol rám!! Akit a barátomnak tarthatok!

És én ezt ezentúl jobban észre kell vennem!! És ez elgondolkodtat!! Ne értsetek, félre nem olyan ember vagyok, aki nem foglalkozik másokkal!! Mindig törődök a barátokkal és fontos nekem a barátság!! De ma döbbentem rá igazán, hogy sokkal több barátom van mint én azt gondoltam!! Sokkal több olyan ember van, akinek számítok!! És akire számíthatok!! És ti is számíthattok rám!! Még ha, nem is beszélünk mindennap, vagy nem találkozunk olyan sűrűn!!

 

Kívánom, hogy nektek is sok olyan barátotok legyen, mint amilyen ti vagytok nekem!!

 

ÉS NAGYON KÖSZÖNÖM A SOK SZÜLETÉS NAPI JÓKÍVÁNSÁGOT!!

 

Hamarosan jelentkezem!

 

Sziasztok!!

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr842858207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása