Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Alkohol-És a megoldás

2011. április 11. 17:25 - Warrior

Sziasztok.

 

2011-04-11 HÉTFŐ

 

Úgy látom rengetegen láttátok a videómat, amit a diszkóban vettem fel!! Gondolom, mindenki egy kicsit elgondolkodott rajta!! Én nagyon sokszor látom ezt és tapasztalom, amit ti is láthattatok. Persze tudom, hogy az emberek kikapcsolódni mennek a diszkókba! És biztos ennek kellene lenni a természetesnek. Az is lehet, hogy én talán egy kicsit már torkig vagyok a részegekkel.De én akkor is szomorúnak tartom azt, hogy emberek teljes ájulásig isznak!! Márpedig nagyon sokan azt teszik.

Biztos én is egy véglet vagyok, mert én nem szoktam inni egyáltalán. Valahogy utálom a piát és a hatását. Egyszerűen nem szeretem az alkoholt. Az ízét, a szagát és valahogy nem szoktam rá, és akarom, hogy ez így is maradjon. Ismertem és ismerek olyat, aki sokat ivott és nem mondhatom, hogy jót tett bárkinek is.Úgy, hogy óvva intek mindenkit, hogy rászokjon az alkoholra.

Mert ugye és azt vettem észre, hogy aki iszik az a felszabadultság miatt iszik. Kell neki az az állapot, amit az ital okoz. Olyankor mindenki gondtalan, felszabadult, olyan dolgokat tesz meg, amit józanul soha stb. De az ital hatásának múlásával, elmúlik a felszabadultság érzése is. És azt a gondolják, hogy felszabadult érzést más ártalmatlan dologgal nem lehet, utánozni. Utána már nem kell sok, hogy valaki tudatosan egyre többször folyamodjon ahhoz, hogy szándékosan alkoholt fogyasztva előidézze a felszabadult állapotot. Mert azt máshogy nem tudja előidézni.

De az egy csinált állapot. Nem valóságos, mert csak rövid ideig tart és utána jön a gyomorfájás, hányinger „macskajaj”! Szerintem az alkoholizmusnak ez a lényege. A valóságtól való menekülés. Abba a felszabadult állapotba, amit az ital okoz! Csak, hogy a valóságtól való menekülés ezen módja, csak felszínes. Rövid ideig tart. Nem igazi megoldás.Véleményem szerint a hit csodákra képes.

Bármennyire nehéz a valósággal szembe kell nézni. Még ha az kőkemény is. Be kell vállalni a rosszat is! Mert az élet nem mindig habos torta!! Ezt a Tanú című film óta tudjuk. Egyszer fent vagyunk, egyszer lent! Az alkohollal az emberek meg akarják úszni a lentet!! Pedig nem lehet!! Valami úton, módon fizetni kell a könnyen jött felszabadultságért.  Megértem, hogy az embereknek szükségük van arra, hogy kikapcsoljanak, lazítsanak. De és itt ezen van a hangsúly, nem a különböző alkohol és más drogok a megfelelő mód erre!!! 

Nem akarok vallási kioktatást adni senkinek, sem aki a bolgom olvassa. Örülök és megtiszteltetés nekem, hogy naponta több száz ember olvassa el azt, amit én írok. Boldog vagyok, és ha a blogom olvasása közben valamivel akár csak egy gondolattal is hozzá tudok járulni ahhoz, hogy az életeteket jobbá tegyétek, akkor már megérte, hogy annyit gépelek.

Szóval nem a meg szokott Isten hitről szeretnék beszélni nektek!! Nem vallási vitát akarok elindítani. Nem akarok megtérésről beszélni, hanem arról, hogy mindenkinek szüksége van arra, hogy higgyen Istenben!Én hívő ember vagyok, még ha sokan nem is gondolják rólam. Több katolikus pappal tartom a kapcsolatot és bátran állíthatom, hogy mind nagyszerű emberek.Bár nagyon sokan szidják a papokat és soha nem tapasztaltam negatív dolgot velük kapcsolatban. De nem az a lényeg.

Hanem az, hogy bízni kell mindenkinek abban, hogy nem véletlenül született erre a világra. Hogy a születésének oka van. Nincsenek véletlenek. Az sem véletlen, hogy valaki megszületik. Az sem, hogy oda születik ahová!!Ezeket csak azért írom, mert meggyőződésem, hogy ha valakinek erős a hite, akkor nincs szüksége olyan dolgokra, ami eltompítja a valóságot!! Én mindenki hitét tiszteletben tartom! Egy a lényeg. Hogy ne ártson vele senkinek és adja meg neki azt, amire szüksége van!!

Én rendszeresen imádkozom. Ha nem is mindig megyek, misére a templomba hetente legalább egyszer bemegyek!! Ott van egy hatalmas kereszt rajta a Megváltó. Oda mindig letérdelek és elmondom azt amit szeretnék. Nem akarok ezzel hivalkodni és bizonygatni, hogy milyen jótét lélek vagyok.Ember vagyok és sok csúnya dolgot csináltam, amit megbántam. És most is követek el hibákat. Igyekszem belőlük tanulni és a jóra törekedni!!

Szóval oda letérdelek, és mindig azt kérem, hogy én és a családom és a barátaim egészségesek legyenek!! Ne érje őket baj!! Mindig hálát adok, azért amim van!! Megköszönöm, hogy vigyáz rám az Isten és elnézést kérek, ha valami nagyon rosszat tettem!!

A végén mindig elmondom Jézusnak, hogy ha nem nagy kérés szeretnék olyan gazdag lenni, hogy annyi pénzem legyen, amivel bátran tudok magamnak is másnak is segíteni!! Javaslom ti is próbáljátok ezt egyszer megtenni!!

 

És ha ezt sokan csinálják, talán kevesebb alkoholra van szükség!!

 

Hamarosan jeletkezem!!

 

Sziasztok!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr112817909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása