Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Csak előre!

2015. június 01. 13:51 - Warrior

Sziasztok! 

Tudom, tudom, régen írtam. Nem nagyon volt idő. De látom azért hálás olvasók vagytok, mert folyamatosan olvassátok a régebbi bejegyzéseket is. Ez nagyon jó. 

A filmes karrierem alakul. Lassan, de biztosan alakul. A jó munkához, amúgy is idő kell. Idő kell, amíg beérik a munka gyümölcse, de egyszer biztos beérik. Mondjuk azt nehezen kezelem, ha nem kapok meg egy film szerepet. Ezt nagyon nem tudom megszokni. Rajtam nem múlna, forgatnék és forgatnék és forgatnék. Persze mindennek el kell jönnie egyszer. Csak néha türelmetlen vagyok! Meglátok egy-egy filmet és benne egy szereplőt aki hasonló karakter, mint én és érzem, hogy én jobban el tudnám játszani. Érzem, hogy maradandó tudnék alkotni! Ez szinte biztos. Ez egy kicsit nehéz. Persze lehet, hogy csak én gondolom így. Néha a rendezők teljesen másképpen gondolkodnak mint én. Minden filmrendezőnek megvan az elképzelése, hogy milyen karaktert, milyen színészt szeretne a filmjébe. Ha ebbe nem illek bele, nagyon nehéz bekerülni egy filmbe. Főleg úgy nehéz, hogy nem a Nemzeti Színházban vagy a Vígszínházban játszom. Persze nagyon sok olyan színházi színész van, aki szinte soha nem játszik filmekben. Tehát, ha valaki egy nagynevű színházba játszik, még nem biztos a filmes karrier. Persze nagyon sok színészt nem is érdekel a filmes világ. Csak a színpad. Én szeretem a színházat. Egy darabban játszom. Gondolkodtam is rajta, hogy mi lenne, ha több darabban játszanék, de a színház mellett semmire sem lenne időm. Meg aztán nekem a filmkészítés a mindenem. Nézni és csinálni is szeretem.  

Éppen ezért nem várok senkire és a kapott filmszerepek és szerep ajánlatok mellett saját filmet készítek elő. Igazi nagy durranás lesz. A Főiskolán jövőre diplomázok és a vizsgafilmemet, különböző fesztiválokra is akarom vinni. Meg van egy vígjáték tervem is és egy horror film tervem is. A forgatókönyvön most dolgozom. Az a jó, hogy a az idő nekem dolgozik. Most szerepeltem az Enyedi Ildikó Testről és lélekről című filmjében. Hamarosan szerepelek a Brazilok című filmben és a lehetőségek egyre jönnek. Ezért szoktam mondani, hogy nem lehet tudni, hogyan alakul a jövő. Lehet, hogy sokkal jobban, mint arra számítunk. Ha valamire erősen összpontosítunk akkor a lehetőségek egyszer csak elkezdenek jönni. Nem lehet elkerülni a sikert, ha kitartóak vagyunk. 

Egyelőre ennyi! 

Majd jelentkezem!

Üdv.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr797478014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása