Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Megélni mindent!

2015. július 23. 23:34 - Warrior

Itt vagyok és remélem  ragyogok. :)

Érdekes címet választottam a blogom címének. Megélni mindent. Ez úgy belülről fakadt. A fiammal elég sokat vagyok, mostanában, aminek nagyon örülök. Óvodába csak szeptembertől megy így délelőttönként én vigyázok rá. Imádok minden együtt töltött percet. Fantasztikus! És a minap elgondolkodtam rajta, hogy egy pillanat milyen gyorsan elszáll. És soha nem tér vissza. Repülnek a napok az évek. Nemrég még gyerekek voltunk, aztán észbe kapunk és eltelt 30-40 év. Rohan az idő! Ilyenkor elgondolkodok, hogy mennyi mindent szeretnék még megcsinálni! megélni! És itt van az elgondolkodni való szituáció! Az emberek általában a múltba és a jövőbe tekintenek. és a jelent nem élik meg. A jelen pedig nagyon hamar elszalad, tova tűnik! Ezért azon gondolkodom, hogy a jelent mindenképpen jobban megfogom élni. 

Ma például a Tatai tónál voltam a fiammal. A nagy melegben gondoltam leugrunk fürödni egyet, kettesben. Durván 1 óra alatt lent is voltunk. Elhatároztam, hogy csak rá fogok figyelni. bementünk a tóba és fürödtünk, játszottunk. Csakis a pillanatra figyeltem és mondhatom fantasztikus volt. Nagyon jól éreztem magam vele és olyan pillanatokat éltem át, amit soha semmivel sem lehet pótolni! Olyan együtt töltött minőségi idő volt, amire a fiam és én is emlékezni fogunk még sok-sok év múlva is. Ez pedig pótolhatatlan. 

Hát ennyi! 

 

Éljetek meg mindent ti is! 

 

Üdv.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr677562510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása