Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Eltelt egy Év!!

2011. december 30. 23:32 - Warrior

Sziasztok.

 

Az évnek lassan vége van. Az idő megy tovább. Megy? Szinte rohan. Tegnap még kis gyermek voltam, ma meg apuka vagyok. És ez így megy. Sokat gondolkodom rajta, hogy elég értelmesen töltsem földi időmet! És vajon értelmesen töltöm? Mire az ember észbe kap, eltelik az élete. Nem akarom azt, hogy majd visszanézek és látom, hogy miket tettem, és azon kelljen aggódnom, hogy ezt vagy azt nem csináltam meg. Nincs annál nagyobb hiba, mint hogy az ember nem teljes életet él.

Mi a teljes élet? Szeretjük, amit csinálunk, vagy azt csináljuk, amit szeretünk?

Gyerekként elhatározunk valamit és felnőttként ugyanazt csináljuk vagy teljesen mást? Én például két dolgot szerettem nagyon kis gyermekként. Az egyik a küzdő sport volt (Karate) a másik pedig a filmek. Minden Pénteken volt filmvetítés a Szári Művelődési Házban. Én természetesen minden egyes alkalommal ott voltam. Teljesen mindegy volt, hogy jó a film vagy nem. Én ott akartam lenni és beülni a sötétbe és bámulni a vásznat. Ezzel ma is így vagyok. Imádom a filmeket. A filmkészítést, a film szereplést és mindent, ami a filmmel kapcsolatos.

Amikor elmegyek egy filmforgatásra olyan mintha, nem is dolgozni mennék. Pedig a filmforgatás igazán kemény meló. Higgyétek el.  Rengeteget kell várakozni melegben, hidegben és számtalanszor kell felvenni néha egy jelenetet. Nem könnyű. De a végeredmény fantasztikus. Ez a szenvedélyem. Mert ezt csak szenvedéllyel lehet csinálni.Nagyon sok filmben szerepeltem és még nagyon sokban szeretnék. Még messze vagyok a célomtól, és addig nem nyugszom, amíg el nem érem.

Már arra is gondoltam, hogy néhány év múlva ki megyek és körülnézek Hollywoodban. Ott mi a helyzet, mik a lehetőségek. Csak egy pár hétre, hogy lássam, ott hogyan mennek a dolgok.  Azt mondják a Kelet Európai karakterek nagyon népszerűek. Mondjuk, az angolommal, a magyar akcentussal valószínűleg karakter szerepeket játszhatnék, de ez persze nem lenne gond. Csak azért akarnám megpróbálni, hogy később ne mondhassam azt, hogy nem próbáltam meg. Az lenne az igazi. Itt Magyarországon élni és évente kimenni filmet készíteni. Mert Magyarországot imádom. Ezt a hazám és nagyon szeretem a magyar embereket, a Magyar ételeket, a magyar filmeket. J. Magyar filmeket is akarok készíteni és jó lenne külföldön is forgatni.

És még annyi mindent szeretnék megcsinálni. És ezekből most egy év eltelt.

Úgy, hogy nagyon gondoljátok meg, hogy mit terveztek a 2012-es évre. És ha megtervezitek, csináljátok meg! Mindenképpen! 

Ezennel Boldog Új Évet kívánok minden olvasómnak aki, a blogomat olvassa szorgalmasan.

Ígérem, hogy jövőre szorgalmasabban írom a bejegyzéseimet. 

Hamarosan jelentkezem.

 

Stiasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr323508146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása