Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

24. Nap

2020. április 06. 20:29 - Warrior

24. Nap

Én is úgy osztom be a napjaimat, mint az űrhajósok! Nektek is ezt javaslom! 
Scott Kelly űrhajós 340 napot töltött az űrben a Nemzetközi Űrállomáson. Azt mondta, hogy a NASA az első napjától az utolsóig beosztotta szinte minden percét. Tanácsai között van hobbi, naplóírás, a menetrend pontos betartása, pontos alvás ciklus. Csak néhány tanács.
Mi nem egy űrállomáson vagyunk, nekünk talán könnyebb a helyzetünk. Egy űrállomáson nem tudunk kimenni a szabadba stb. stb. Szóvak több a lehetőség, de irány mutatásnak nagyon jók az űrhajós tanácsai.

A vírus helyzet folytatódik. Nyugaton a helyzet fokozódik. A napok ugyanúgy telnek. Lassan mindenki és köztük én is kezdem megszokni az új helyzetet. Reggel elég korán ébresztő, aztán vigyázás a babára, amíg a feleségem egy kicsit pihen. Aztán ha tanítás van a nagyobbik fiamnak, a Skype figyelemmel kísérése, hogy rendben van -e minden, délelőtt erősítő edzés, ebéd, házi feladat készítés, este 10 km futás, este kisfiam fürdetése, utána nagy fiam fürdetés segédkezés. Alvás.
És másnap minden kezdődik elölről.

Hogy őszinte legyek nagyon hiányzik a régi életem. De szerintem nem csak nekem. Főleg az hiányzik, hogy menjek edzésre, illetve edzést tartani! Negyven éve soha nem volt olyan, hogy kihagyjak egy csoportos edzést, vagy edzés tartást a csapatnak! Erre jön ez a korona vírus invázió és kénytelen vagyok szünetet tartani. Ez nem könnyű. Nyilván alkalmazkodom az új helyzethez, de akkor is kell egy kis idő, amíg megszokom. Mint említettem mindennap edzek, naponta két alkalommal, de az egyéni edzés is más és a csoportos edzés is más.
Persze a jó oldalát nézem általában mindennek és így ennek a helyzetnek is. Mert mint mindig minden éremnek két oldala van.

Például elhatároztam, hogy úgy csinálok mindent, mintha edzőtáborban lennék. Szigorú tervet és rendet követek minden nap. Megvan, hogy mikor mit csinálok. Előző nap megírom a másnapi programot és azt hajtom végre. Persze előfordul, hogy valami apróság közbejön, de amint lehet visszatérek a tervhez. Hosszútávra tervezek, mert nem lehet tudni, hogy meddig tartanak a korlátozások. Hosszútávra készülünk, aztán ha rövid ideig tartanak a korlátozások az csak jó. Hosszútávon pedig nem lehet csak úgy tengeni, lengeni! Pontos tervek és célok kellenek. Még akkor is, ha be vannak szűkülve a lehetőségek az élettér. Mindenkit erre ösztönzök. Tűzzetek ki rövid és hosszú távú célokat.
Nekem, most több célom is van. Az egyik a megfelelő testsúly elérése. Most nyugodtan tudok diétázni, tudok megfelelően összpontosítani az étkezésre. Mivel a munka kivételével mindig itthon vagyok, sokkal könnyebb rendszert vinni az életembe. A másik elfoglaltságom, hogy most kiválóan és kreatívan tudom írni a film forgatókönyveimet.
Sokat tudok babázni, tudok a nagyobbik fiammal sokat focizni stb. stb. Mind mind olyan dolgot tudok nagyobb összpontosítással végezni, amit eddig nem tudtam olyan odafigyeléssel. Ezen a helyzeten sokkal, de sokkal többet tudunk nyerni, mint azt gondolnánk. Én így állok ehhez a helyzethez és javaslom ti is gondolkodjatok el a dolgokon és értékeljétek át magatokban a helyzetet.Tervezzetek és végezzetek.

Lassan befejezem, mert a nagyobbik fiammal filmet nézünk. Jó éjszakát nektek!


Hamarosan jelentkezem!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr9915595942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása