Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Saját mozi film!

2015. január 24. 22:49 - Warrior

Sziasztok!

Ma reggel felkeltem és elmentem futni. Egy kicsit erőt kellett vennem magamon, mert, ahogy kinéztem láttam, hogy esik az eső. De hát ilyen apróságokkal nem foglalkozom. Felöltöztem aztán nyomás a Duna part. Kb. 5 km. Nagyon jól esett. Egy héten három alkalommal általában futok. Nagyon jól ki tudok kapcsolódni és közben kiváló alkalom, hogy gondolkodja a filmes terveimen.

Most éppen a saját mozi filmemen agyalok. Pontosabban nem az én történetem, hanem egy barátom írta Heczer István. Ő írta meg a storyt. Én az Ő könyvéből írtam a forgatókönyvet és, nagyon hálás vagyok neki, hogy megengedte, hogy megfilmesítsem.

Nyár végén akarom elkezdeni forgatni. Szinte nulla, de tényleg nulla forintból. Ahogy tervezgetem, és írom össze a forgatási menetrendet, egyre jobban összeáll a kép. Szinte minden filmes és nem filmes barátom segít. Ki így, ki úgy. Van, aki lámpákat ad, van, aki kameramozgató berendezést, van, aki kamerát stb. Már most látom, hogy igazi szuper stáb fog összeállni. Nagyon boldog vagyok, hogy így alakul a film. Nekem eddig nem sikerült 600 millió forintot összeszednem a filmemre. De nem is várok tovább senkire. megcsinálom úgy, ahogy tudom. Aztán, ha bejön, akkor majd jön a támogatás is. Én nagyon hiszek a történetben. Nagyon kemény, brutális történet, de szerintem nagyon jó.

Nem árulok zsákba macskát, kemény film lesz. Börtönben játszódik, és azt mutatja be, hogy hogyan éli túl egy átlagember a kemény börtön világot. A részleteket később fokozatosan megtudhatjátok. Ha készen van a film, akkor lesz egy szűk körű vetítés és utána megy különböző fesztiválokra a világon mindenhová. Aztán, ha sikere lesz és kap díjat valamelyik fesztiválon, (biztos, hogy fog) akkor, ha igény van rá, mehet itthon is moziba.

Nagyon várom a forgatást és nagyon készülök rá! Mégis csak ez lesz az első saját készítésű mozi filmem. Persze mennyivel könnyebb lenne, ha támogatná, a Filmalap mondjuk 300 millió forinttal!? De hát ezt most egyedül kell megcsinálnom és talán így jobb is. Mert a nehéz helyzetek előhozzák az ember kreatív oldalát!

Mindenképpen megcsinálom!!

Egyelőre ennyi!

Majd jelentkezem!

Good by!

Total War Roma reklámban! :)

 2012-05-19_04_35_05.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr607106265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása