Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Edzés - Filmterv.

2015. január 21. 23:54 - Warrior

Sziasztok!

 

Ma reggel terveztem egy futást. Valahogy azonban elmaradt. Elég későn aludtam el, így későn is keltem. Hát volt is lelki ismeretfurdalásom. Nem szeretem azt, amikor eltervezek valamit és valamilyen oknál fogva nem tudom végrehajtani. Főleg akkor vagyok dühös, amikor saját magam miatt nem sikerül a tervemet végrehajtani. Mert természetesen közbe jöhetnek olyan dolgok, amik előre nem láthatóak. Azt jobban viselem, de amikor én miattam nem sikerül, akkor az nem jó.

Tegnap előtt nagyon keményet edzettem Jitsun. Nagyon megterhelő meccset játszottam egy másik harcossal. legalább 20 percig folyamatosan küzdöttünk és megmondom őszintén nagyon elfáradtam. Ilyenkor másnap érzem, hogy, ó ha pihenek egy kicsit. Egy nap ilyenkor kell. Azért már nem vagyok 20 éves. (Nemrég múltam J )

Szóval ilyenkor jó egy kis pihenő. Aztán ma megint mehet a harc. Mindent bele. Van, amikor könnyebb meccsek vannak, olyankor már másnap harcolok, de amikor nagyon elfáradok, olyankor beiktatok egy nap pihenőt.

Már biztos említettem, hogy akarok egy saját mozi filmet csinálni. Nyár végén fogom elkezdeni. Az egész történet egy börtönben fog játszódni. A story röviden az, hogy a főszereplőt (engem) 7 hónapra lecsuknak a börtönbe. Az nem igazán derül ki, hogy jogosam, vagy jogtalanul, de inkább ártatlanul. A 7 hónapot mutatja be a film. Hogy milyen változásokon megy keresztül az ember, hogy túléljen egy kemény, rideg, kegyetlen magyar börtönt. Nagyon kemény történet, a maga valóságában mutatja be a börtön poklot. Igazi börtönben akarom forgatni és már küldtem is egy kérelmet az Országos büntetés végrehajtási parancsnokságnak. Felhívtak és kértek egy rövid szinopszist a filmről. Ezt természetesen elküldöm nekik.

Remélem, megengedik, hogy igazi börtönben forgassak. Ha nem lehet, akkor kell keresnem egy olyan épület együttest, ami olyan, mint egy börtön. A többi helyszínt, már keresem és nyáron indul a forgatás. Igazi fesztivál film lesz belőle és szerintem nagyon sok díjat fog bezsebelni. Hát egyelőre ennyi.

 Majd jelentkezem!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr247094999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása