Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Egy kicsit nehezebb időszak!

2017. január 18. 15:54 - Warrior

Sziasztok!

Mint a címben is írtam, most egy kicsit nehezebb időszak van az életemben! Ennek oka, hogy egy kicsit le betegedtem. Mint ha influenzás lennék. Köhögök, erősen folyik az orrom, enyhe hőemelkedés, végtag fájdalom stb. Ez van. Persze akik ismernek tudják, hogy nehezen viselem a kényszerpihenőket. Nagyon nehezen! Most pedig erre vagyok ítélve. Pont akkor, amikor elkezdtem készülni a VB-re, ami Áprilisban lesz. Persze addig van még két hónapom, de már elkezdtem a felkészülést. Nagyon nem szeretek beteg lenni! Persze ki szeret? Már legalább három hete húzódik a dolog. Mondjuk biztos gond volt, hogy az elején ugyanúgy edzettem, futottam, betegen, begyulladt hörgőkkel. Gondolom ezek a végletes dolgok nem tettek túl jót, de hát, gondoltam egy ki betegség engem nem tántoríthat el, attól, hogy eddzek. Most azonban kénytelen vagyok feküdni. Rájöttem, hogy egyszerűen muszáj kifeküdnöm a betegséget, főleg ha utána erőteljesen edzeni akarok. Végül is még lesz két hónapom a felkészülésre. Az pedig elég lesz nekem. 

Ilyenkor sokat gondolok a lelki dolgokra is. Vajon mi történt az életemben, hogy le betegedtem. Biztos van lelki háttere. Azt mondják a "betegség a lélek nyelve"! Nem tudom, hogy igaz -e, de lehetséges. Az is lehet, hogy nem igaz. Csak egyszerűen csak elkaptam egy vírust. Bárkivel előfordulhat és úgy látom most nagyon sokan ki vannak dőlve. 

Hát jelenleg ez van. Igyekszem minél előbb felépülni és újra csatasorba állni.

Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr8012135841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása