Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Diéta! :(

2014. november 18. 15:50 - Warrior

Sziasztok!

Belekezdtem a diétámba. Oka, hogy egyrészt December 5-én vizsgázok a 7. Danra, másrészt 2015 Márciusában indulok egy Világbajnokságon ami vagy Portugáliában, vagy Törökországban lesz. Mind a két alkalomra remek formába akarok lenni. Most 78 kg vagyok. De le akarok menni 70 kg alá. Általában miden évben megcsinálom a diétát és miden évben nekem emberfeletti küzdelem a végig csinálása. Én nem vagyok sem fitneszversenyző, sem testépítő versenyző, sem táplálkozási szakember. Autodidakta módon szedem össze a tudást innen, onnan. Barátoktól, ismerősöktől, internetről stb.

A módszerem a szokásos. Két óránként eszek (a telefonom jelzi az időpontot) sok zöldség, semmi cukor, semmi lisztféle, semmi kenyér stb. De megmondom őszintén nem könnyű. Minden héten Vasárnap csinálok egy „csaló” napot, amikor mindent eszek. Olyankor aztán, ami belefér. Reggeltől estig eszek. Mindent. Sokan mondják, hogy a csalónapon is olyan dolgokat kell enni, ami diétás. De hát az milyen csalónap? Ha ugyanazt eszek, mint diéta közben? Csak többet?

Én a csaló napon tele akarom zabálni magam és ezt is teszem. Egyrészt lelkileg jobban vagyok, másrész felgyorsítja az anyagcserémet. És azt vettem észre, hogy ha vasárnap telezabálom magam, akkor hétfőn, mintha még több zsír ment volna le rólam.

De hét közben nem könnyű. Én egyébként nagyon szeretek enni. Mindenevő vagyok. Minden olyat szeretek enni, ami hizlal.

Csak hát az ember 40 felett másképpen reagál a bevitt ételre. 35 éve koromig bármit ettem, nem számított. Semmi zsír nem volt a hasamon. Most már nagyon kell figyelnem arra, amit eszek, mert hiába edzek mindennap, ha nem olyan a táplálék bevitel, akkor jön fel a zsír.

Megvan az a tulajdonságom, hogy az olyan egészséges ételeket, mint a saláta utálom! Ezért gondolhatjátok, hogy mennyire rossz, amikor ilyenkor többnyire csak azt eszem. Egyszerűen nem tudom megszokni. De ha elhatározom, akkor végig csinálom, és most ezt teszem. Persze az is gond, hogy nem igazán tudom, hogy miket lehet enni. Biztos sokkal több minden is van, amit az ember ilyenkor ehet, de én nem akarok mellé fogni, ezért a saláta, cukkini, brokkoli, zöld uborka, paradicsom, paprika, néha rizs, (a barna rizst nem szeretem) köretet eszek, natúr csirkéhez, pörkölthöz. A halat nem tudom megcsinálni, nem alkalmas a sütőm hozzá. Ha próbálkozok vele vagy leragad, vagy nagyon száraz lesz.

Általában a második héten a legnehezebb. Olyankor már nagyon hiányzik a cukor. Szoktam enni egy kis szőlőt, az oltja a cukor éhségemet és jóllakottságot is ad.

Hát ez van. Ha vége a diétának, csinálok néhány képet az eredményről. 12 hét. Drukkoljatok, hogy sikerüljön. És szívesen veszem a tanácsokat is. Most vagyok az 1. hétben!!

 

Sziasztok!

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr536913353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása