Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Film tervek!

2012. szeptember 08. 10:52 - Warrior

Sziasztok!


Mint tudjátok a filmezés és minden ezzel kapcsolatos teendő az életelemem. Így mindig hajtom a lehetőségeket, hogy filmekben szerepeljek, illetve filmek készítésében vegyek részt. Több terv is volt kilátásban. Az egyik, hogy a "Hacktion" című magyar sorozat 3. évadában kapok egy szerepet az egyik részben. A rendező ismert engem néhány korábbi munkámból és rám gondolt ennek a szerepnek az osztásakor. Már le volt egyeztetve a ruha próba időpontja is, és jött a hívás, hogy a rendezőt és az egész szereplő gárdát lecserélik, így más kapja az én szerepemet. Hát ez van. Sokat nem tudok tenni. Bár nagyon számítottam rá, de a filmes szakmában ez gyakran van így. Itt nem nagyon van helye érzelmeknek. Kemény világ és sokszor történik ez. És persze sokszor van úgy is, hogy megkapok egy szerepet, amire nem is számítok. Az elején gyakran megharagudtam, ha nem kaptam meg egy szerepet. Nagyon magamra vettem és dühös voltam, amikor közölték, hogy ketten maradtunk a válogatás során és a rendező dönt. És nem engem választott. Ma már egyáltalán nem veszem magamra. Ha nem kapom meg a szerepet, akkor valószínűleg nem az én szerepem. Majd megkapok más szerepet.

A másik filmes kilátásom, egy mozis szerep. Sokat nem akarok róla mondani, mert megkértek, hogy kezeljem bizalmasan, de annyit elárulhatok, hogy megint "rossz" fiút játszom. Amolyan igazi balhésat. Olvastam a forgatókönyvet és szerintem jó film lesz. Hát ezek vannak eddig. Persze megcsinálom a két saját filmemet is. Az egyik egy börtönben játszódik és erősen a dráma felé hajt, a másik, pedig ketrecharcosokról. Amolyan Magyar módra, sok nevetéssel és kevés sírással. Ehhez csupán 300 millió forint hiányzik. Megszerezni "nem nagy" ügy. Az állami pénzekhez esélyem sincs hozzá férni. Ugyanaz a kör kapja. kívülről bejutni lehetetlen. Legalábbis nekem eddig nem sikerült. A forgatókönyvet beküldtem a Film alaphoz, hogy pályázhassak. Nem választották ki. Több mint 1000 forgatókönyvet küldtek be és 9-et választottak ki, az enyém nem volt benne. Néztem, hogy kik azok akikét kiválasztották. Csupa olyan, akik már régóta csinálnak filmeket. Kezdő filmkészítőknek, nem adnak lehetőséget.

De mivel én az a szót, hogy feladás nem ismerem, marad a házalásos módszer. Én keresem meg a cégeket és én kéregetek pénzt a filmemhez. Eddig még sikertelenül. De nem lesz ez mindig így! Nem számít mennyi ideig kell házalnom és mennyiszer utasítanak el. A filmjeimet megcsinálom! Ezen semmi nem változtat. Egyszer úgy is valaki azt fogja mondani, hogy "Itt a pénz, támogatom, mert látom, hogy remek film lesz belőle...!" És igaza lesz. Mert én nagyon hiszek a saját magam által kitalált történetben. Olyan sikere lesz, amilyen még nem volt Magyarországon. Valahogy nincsen kétségem ez ügyben. Szép lassan haladok előre, még akkor is ha úgy tűnik, hogy egy helyben állok. Esetleg, ha nektek kedves olvasók van ötletetek, hogyan szerezzek pénzt a filmjeimhez várom a javaslatokat. Ha van olyan kapcsolatotok, aki tud benne segíteni, van olyan cég, aki szponzorálná, azt is szívesen veszem. A filmjeimben rengeteg reklám lehetőség van. Bármit beletehetünk, természetesen úgy, hogy a nézőket ne zavarja.

Hát egyelőre ennyi!

Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr764762673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása