Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

19. Nap

2020. április 06. 20:26 - Warrior

 

19. Nap

Szokatlanul későn 7.15-kor keltem! Akkor hallottam meg, hogy a Bence már fent van. Furcsa is volt a későn kelés! Átvettem a nejemtől a babát, hogy tudjon pihenni! Levittem a nappaliba és játszottam vele. Hamarosan megjelent a nagyobbik fiam Márk és elkezdte a Minecraft „harcát!

Én általában a reggeli órákban edzek egyet. Vagy futás, vagy erősítés. Ha futni megyek az általában egy óra minimum. Ritkán futok 6 km-nél kevesebbet. Ha nehezebb volt az éjszaka, akkor viszont reggel otthon segítek, és nem megyek el egy órára. Olyankor saját testsúlyos edzés, vagy súlyzós edzés van, és este futok. Ma is így terveztem
Ma reggel is otthon maradtam és saját testsúlyos edzést végeztem. Miközben a fiam Márk a tanulást végezte a Skype-on. Ezt csináltam mai edzésen.

Szűk fogással húzódzkodás 6 db és egyből utána fekvőtámasz 10-15 db 6X

Széles fogással húzódzkodás 6 db egyből utána tolódzkodás 10 db 6X

Ez volta a mai saját testsúlyos edzés. Nagyon jól ment egyébként. Reggel általában nagyon jó erőben vagyok. De hát ez természetes. Az ember jobb esetben kipihenten ébred. Estére már nehezebb erősítő edzést végezni, de természetesen este is csinálom.
Az edzés a lételemem. Sajnos azt kell, hogy mondja egy kicsit edzés függő vagyok. De hát ez nem baj!
Délelőtt és délután is sokat babáztam, és a nagyobbik fiúval is sokat foglalkoztam. Talán ez az egyik előnye ennek a helyzetnek, hogy az ember sokat lehet a családjával. Sokkal többet, mint normál esetben. Az ember megtanul odafigyelni a másikra. Meg kell tanulnia odafigyelni a másikra.
Sétáltunk kint a szabadban nagyobbik fiammal és beszélgettünk. Sokat szoktunk beszélgetni! Amolyan apa – fiú dolgokról. Néha-néha már tesz fel olyan kérdéseket, amiket nagyobb fiúk szoktak feltenni (9 éve most a fiam)! Én persze őszintén válaszolok mindenre! Persze próbálom úgy megfogalmazni a választ, hogy megértse, és azért ne legyen neki annyira sokkoló! Néha fel van adva a lecke rendesen. Úgy vagyok vele, hogy a legjobb, ha őszinte vagyok! Abból nem lehet baj!
Aztán elmentünk a bankba. Elkerülhetetlen volt, hogy személyesen fizessek be valamit. Erről láthattátok a videót. Nagyon mulatságos volt, ahogy maszkban mentem a bank pénztárosához. Ezt megnézhetitek a Youtube csatornámon.

És eljött az este. Ma estére időzítettem a futást. Erről csináltam élő videót is. Alább láthatjátok. 8 km körül sikerült teljesítenem. Már sötétedett ezért nem tudtam többet futni.
Ez a nap is eltelt. Bízzunk benne, hogy egyre közelebb kerülünk, a járvány végéhez és újra a megszokott életünket élhetjük. Szerintem erre már mindenki nagyon vágyik. Mindennap eddzek itthon, de azért hiányoznak az edzőtársak és a tanítványok. Hiányoznak a test-test elleni küzdelmek.

Mára ennyi!

Jó éjszakát mindenkinek!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr3715595940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása