Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A mai futásom...

2018. június 15. 13:45 - Warrior

A ma reggeli futás.

Sziasztok. Ma reggel felkeltem, hogy a szokásos reggeli futásomat elkezdjem. Egy héten általában három alakalommal futok. Az egyik a péntek szokott lenni. 6.00 és 6.30-között kelek és kb. fél óra negyven perc között futok. Olyan 5-6 km távot, sík terepen. A két másik alkalommal pedig 10 km-es távot hegyi terepen. Azért szoktam váltogatni a távot és a terep viszonyokat, mert így nehezebb a hozzá szokás és mindig van nehézség a futásban. Ez pedig fejlődéshez vezet.

Szóval reggel felkeltem, felöltöztem és elindultam.  Nem nagyon volt kedvem futni. Valahogy olyan fáradtnak éreztem magam. Szerintem még nem pihentem ki a Spartan Race 19 km-es szakaszát. Biztos több nap kellene a pihenéshez, de én annyira megszoktam az edzést, hogy nem akartam több napot kihagyni. Szóval elég lustán kezdtem. Ilyenkor amúgy is lassabban kezdem az elejét, mert ugye nemrég keltem ki az ágyból és idő, amíg bemelegszek. Aztán egyre gyorsabb az iram és a végén már elég jó sebességgel megyek.

De ma reggel nagyon nem volt kedvem futni. De ilyenkor legyőzöm magam és megindulok! Nem könnyű a győzelem önmagam felett. Reggel megszólal a telefonom, hogy ébresztő gyerünk futni, de legszívesebben aludnék tovább. Ilyenkor mindig azt mondom magamnak, hogy nem választás kérdése, hogy reggel felkeljek és menjek futni! Nem opció, hogy nem! Független a kedvemtől és a körülményektől! Fel kell kelleni, kiszállni a jó meleg ágyból és futás! Teljesen mindegy, hogy mit érzek vagy, hogy mit gondolok! Ilyenkor úgy szoktam mondani, hogy átkapcsolok gépi üzemmódba. És ezt hetente három alkalommal. Mindig kora reggel!

Ha például erdőbe futok az valami fantasztikus dolog! Kora reggel az erdőt imádom! És ahogy megindulok, azonnal elszáll a kedvetlenség. Lassan bemelegszem és csak, megyek és megyek!

Ma is ez történt! Megindultam és lefutottam az eltervezett távot! Ti is csináljátok így! Tervezzétek el és a körülményektől függetlenül fussatok!

Azt szoktam mondani, hogy vagy akkor futok, amikor még mindenki alszik, vagy akkor, amikor már alszik mindenki!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr3514050420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása