Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Reggeli futás - utána babázás

2020. január 13. 22:18 - Warrior

Reggeli futás - utána babázás!

Ma reggel elvittem a nagyobbik fiamat az iskolába. Hazamentem és elkészültem a szokásos reggeli futáshoz. Kint - 4 fok! Szó, ami szó nincs meleg kint! Ehhez kellett öltöznöm! Vastag melegítő nadrág, póló, rá egy vékonyabb hosszú ujjú, aztán egy vastagabb termo pulóver, rá egy magas nyakú pulóver, és végül egy kapucnis felső. Biztos azt gondoljátok, hogy túlságosan is felöltözök a futáshoz. Ez így van és én is látom, hogy mások nem öltöznek annyira fel, futáshoz, mint én. De az igazság az, hogy nagyon fázós vagyok! Nem szeretem a hideget és a telet! Természetesen ez nem tart vissza attól, hogy fussak és edzek! Az időjáráson nem tudok változtatni, de azon, hogy mennyire öltözzek fel hozzá, azon igen! Így felöltözve mindig magamhoz veszem a telefonomat és a fejhallgatómat! Indul a zene és indul a futás.


Azt észrevettem, hogy nem mindig van egyforma kedvem a futáshoz. Van, amikor jobban megy és van, amikor nem annyira. Ez egy természetes dolog! Természetesen akkor is edzek és futok, amikor nem vagyok olyan jó formában és nincs annyira kedvem edzeni! Ez nálam soha sem kedv kérdése! Ma reggel valahogy olyan jó erőben éreztem magam! Valószínűleg köszönhető annak is, hogy 8 órát aludtam és annak, hogy tegnap mivel a diétában pihenő napot tartottam, jó sokat ettem! A magas energia szintemhez hozzá járult a tegnap a Westendben elfogyasztott két adag kínai kaja és a hatalmas adag mákos guba!  Persze ha „csaló” nap, akkor tényleg legyen az. Én nem szeretem az olyan „csaló” napokat, ahol a szokásosnál egy kicsit több salátát eszik a diétázó, vagy két natúrszelettel többet! Ha már zaba nap van, akkor az tényleg legyen az. Ilyenkor verseny felkészülési időszakban a hét hat napján naponta 6X, két óránként eszek, természetesen alacsony kalória tartalmú kis adag ételeket. Olyanokat, amiknek alacsony a glikémiás indexe. Cukor, fehér liszt kizárva. De amikor eljön a Vasárnap, akkor belecsapok a lecsóba! Néha szó szerint is! Ezt nagyon jó, mert felpörög az anyagcserém is és lelkileg nagyon feltölt, hogy finomakat eszek! Ilyenkor nincs mellé beszélés, enni kell! Mindent, ami jön!


Szóval tegnap a Westend után otthon még sütöttem palacsintát a családnak és abból is jó párat megettem! Ezek után nem csoda, hogy ma reggel kiváló erőnléttel, energiával feltöltve futottam le a 6 km-t. Elég gyors iramban mentem! Közben szólt a zene a fülembe dugott fülhallgatóban! A zene rendkívüli módon tud motiválni! Ezt nektek is szívből ajánlom! Én „mindenevő” vagyok a zene terén, de az olyan zenéket szeretem a futáshoz, edzéshez, amit ha hallgatok erőt ad! Sok ilyen zene van! Lehet, hogy egyszer felteszek ide egy track listát! Kiváló érzékem van ahhoz, hogy kiválasszam a megfelelő zenét. Mivel fiatalabb koromban DJ-voltam, aztán 1993-tól, több mint 25 éven át kidobó ember discoban, ezért ismerek minden zenét! Minden jó zene megvan nekem, ami valaha megjelent a világon és a sláger listákon landolt. Szóval van miből válogatni!

img_20200113_130542.jpg
Futás után hazajöttem, zuhanyzás, reggeli, aztán babázás! Ami a legfontosabb az életemben! Ha itthon vagyok, mindig segítek a feleségemnek! Az éjszakák nem mindig könnyűek neki! A Bence nem túl jó alvó! Én mindig csak hírből hallok olyanokat, hogy valakinek a kisbabája átalussza az éjszakát! A mi babánk nem alussza át! A feleségem sokszor fel kell a kis drágaságunkhoz! Ezért délelőttönként én foglalkozok a babával, hogy ő tudjon pihenni egy kicsit! Ez a mai napon is így volt! Imádok babázni! Játszani vele, ringatni, beszélni hozzá! Lassan öt hónapos lesz a Bence! Az idő repül!

vlcsnap-5082-12-31-19h19m44s219.png

Hát így telt ez a mai nap! Persze még nincs vége! Este 19.00 órától edzést tartok az UTE-ban a csapatomnak! Arra még rákészülök, aztán edzés után este pihenés!
Hamarosan újra jelentkezem!

Sziasztok!

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr7115407956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása