Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Műsorvezetés :)

2015. január 21. 01:20 - Warrior

Sziasztok!

Az elmúlt szombaton érdekes felkérésnek tettem eleget. Műsort vezettem. Egy zenekar kért fel, hogy a koncertjükön én egyek a konferanszié. Ilyet még soha nem csináltam így természetesen elvállaltam. Egy kicsit nehezítette a dolgot, hogy a szöveget előtte egy nappal kaptam. Én azt szeretem, ha a szöveget jóval előtte megkapom. Ha forgatás van, akkor szeretek nagyon felkészülni. Jól megismerkedni a szöveggel és megtanulni.  Ez ebben az esetben is hasonlóan kellett volna, hogy menjen, de valamilyen technikai hiba folytán előtte egy nappal kaptam meg. Nem gond, gondoltam, abból "főzünk" amink van! 

Szombaton éppen vizsgázni voltam a Főiskolán jogból. Autóval mentem, hogy mindenképpen oda érjek a vizsga után az előadásra. Gyorsan lenyomtam vizsgát és indultam haza. Még arra is volt időm, hogy egy kicsit haza ugorjak. Már hazafelé az autóban tanulgattam és nézegettem a szöveget. Tele volt angol szavakkal a számok címe miatt. természetesen az angol elég jól megy nekem, de azért gyakoroltam a kiejtést. Ha jól emlékszem 15 számot kellett felkonferálni  a hozzá  történettel, felvezetéssel. Elég nyelvtörő mondatok is voltak benne. 

Megérkeztem a koncert helyszínére időben és a zenekar éppen akkor próbálta az utolsó "simításokat". Megbeszéltük az apró technikai részleteket és elkezdődött a koncert. Figyeltem rá, hogy szépen érhetően beszéljek. Nem hadartam és lassan olvastam. Csak nagy ritkán tévesztettem akkor is csak apróbb hibákat. Úgy érzem, nagyon jól sikerült és az egyéniségemmel feldobtam a koncertet.  Nagy élmény volt számomra. 

Szeretem az új kihívásokat és ez az volt nekem. Az már csak egy kedves ráadás volt, hogy a zenekar tagjai a műsor után meghívtak vacsorázni.

Hát ez történt velem szombaton.

Hamarosan jelentkezem.

 

Üdv.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr667093507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása