Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Boldog Új Évet! 2015!

2015. január 01. 12:09 - Warrior

Sziasztok!

Először is Boldog Új Évet kívánok nektek.

Amikor vége az évnek és jön a követező mindig számot vetek az elmúlt évvel. Mit sikerült elérnem és mit nem. És min kellene változtatnom a következőben, hogy elérjem, amit nem sikerült. Meghatározom a következő év céljait. Mert ha nincs cél, nincs hová kikötni! Nem igaz?

Nagyon sok mindent elértem 2014-ben. Sok filmben szerepeltem, levizsgáztam a 7. Danra. És persze elértem apró célokat és megéltem apró csodákat. Mert ha jól körülnézek, csodák vesznek körül. Csak hajlamosak vagyunk arra, hogy ne vegyük észre őket. Vagy, hogy túl természetesnek vegyük őket. Pedig hálásnak kell lennünk, azért amink van. Mert ha körülnézünk, a világban rájövünk, hogy nincs olyan rossz dolgunk. Én nagyon, de nagyon sokszor hallok embereket panaszkodni. Mindent és mindenkit hibáztatnak a saját sikertelenségükért. Ha hiszitek, ha nem én azt vettem észre, hogy ha valami nekem nem sikerült az életben, arról mindig én tehettem! Nem más, hanem én. A saját életemért többnyire én vagyok a felelős. Persze vannak olyan élethelyzetek, amiről nem tehetek, de akkor meg az függ tőlem, hogyan fogadom a helyzetet, mit hozok ki belőle, hogyan profitálok belőle. Mert minden hátrányból lehet előnyt kovácsolni.

Egy nagyon fontos dolog van. AZ PEDIG A TÜRELEM! Legyetek türelmesek! Meg kell érnie a dolgoknak ahhoz, hogy létre, vagy eljöjjön valami. A siker azé a végsőkig kitart. Tényleg a végsőkig! Én amikor elkezdtem a ZBK Kempot 34 évvel ezelőtt, egy gyerek voltam a 70 gyerek közül, akik akkor kezdték. Nem elírás, 70-en voltunk. Azt hiszem a leg kissebek között voltam. Sok irigykedő, edzésre nem járó gyerek, és felnőtt is mondta, hogy hamar abbahagyom majd. Én pedig mondtam nekik a szállóigémet. „MAJD MEGLÁTJÁTOK!”

Ez 34 éve volt! 2014. December 5-én vizsgáztam a 7. Danra. Nem hagytam abba! És ezután sem fogom abbahagyni! Versenyzek, edzek, oktatok és tanulok! És megyek az eltervezett úton a céljaim felé!

Ha bármit elterveztek, akkor mindig az legyen bennetek, hogy az idő nektek dolgozik! Csak a célon kell tartani a szemeteket. Lehetetlen, hogy ne érjétek el a célt! Ha nem adjátok fel, biztos a siker! De mint mondtam, a legfontosabb a türelem!

Kívánom nektek, hogy Nagyon Boldog legyen az új évetek! Boldogabb, mint a 2014-es volt. Méltósággal viseljétek, ha azonnal nem sikerül valami! És örüljetek, ha sikerül! Kívánom, hogy minden érzését éljetek meg. Sírjatok, ha úgy érzitek és nevessetek, ha úgy érzitek. Mindkettőtől emberek lesztek! Segítsétek az elesetteket, legyetek bátrak és erényesek, hogy Isten szeressen benneteket, ellenségtől soha ne rettenjetek meg, és tegyétek jobbá a világot!

A rossz mellett ne menjetek el, a jót terjesszétek! Legyen értelme, hogy megszülettetek! Viselkedjetek úgy, hogy valaki büszke legyen rátok! Mindig magatoknak bizonyítsatok és kívánom, hogy 2015-ben mindig büszkén nézzetek a tükörbe!

 

ÉN VELETEK VAGYOK!

 

BOLDOG ÚJ ÉVET!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr197027967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása