Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Gondolataim! 1.

2021. november 29. 22:10 - Warrior

Sziasztok Kedves Olvasók!

Már elég régen jelentkeztem! Utoljára talán a vírus helyzet idején! Nagyon sok minden történt velem a vírus helyzet alatt is és utána is! Dehát úgy szép az élet ha zajlik! Igazság szerint nem is tudom, hogy mennyir népszerű a bolgom! Persze úgy nagyon nehéz népeszerűvé tenni, ha nem írok! Szeretnék hetente legalább egy alkalommal írni! 

Nem is tudom, hogy hol kezdjem! Annyi minden történt velem, az elmúlt időszak alatt. Sok mindent megosztottam és sok mindent nem! A Covid alatt elkaptam  a vírust! Arról csináltam egy Youtube videót. Ha visszanézitek a Youtube csatornámon ott elmondom, hogy hogyan zajlott le a betegség, hogyan mentem keresztül rajta, mit tanácsolok, ha elkapjátok stb. Erről most nem beszélnék többet! Én elmondhatom, hogy elég szerencsés vagyok, mert szövödmények nélkül felgyógyultam a vírusból. Három hétig voltam otthon. A 4. héten már gyalogoltam és az 5. héten futottam. Volt egy alapos orvosi vizsgálat. A tüdő röntegn egy apró foltot mutatott a tüdőmön. Az kb. 4 hónap múlva szívódott fel teljesen. Megmondom őszintén a 4 hónap azért egy kicsit aggodalommal töltött el. Az orvos mondta, hogy egy folt van a tüdőmön. Ő is mondta, hogy valószínűleg a Covid utóhatása. Mert állítása szerint ez gyakori, mármint az, hogy folt marad utána. Nagy megkönnyebülés volt, amikor a röntgen képen már nem lehetett látni a foltot. Hatalmas megnyugvás volt. Ilyenkor az ember fejében azért minden megfordul. Még  a legrosszabb is. De aztán szép lassan felszívódott a folt. Így teljesen fellélegezve, megnyugodva folytathatom az életemet.

Azóta beoltottak annak rendje és módja szerint. Én a Kínai oltást kértem és kaptam. Én abban bízok, mert az hagyományos. Olyan, amit régen is kaptunk. Semmiféle mellékhatás nem volt. Az eslő után talán egy kicsit fáradékonyabb voltam pár napig, azután ez elmúlt. A második után semmi! Azt olvastam, hogy az  a legjobb, ha valaki át esik a betegségen és be is van oltva. Azok az emberek a legvédettebbek! Úgy, hogy én nagyon védett vagyok. Bár már rebesgetik, hogy fontos lenne egy harmadik oltást is beadatni! Azt még nem tudom, hogy ez tényleg fontos -e? Ha kiderül, hogy tényleg nagyon fontos, akkor természetesen beadatom! Most így állunk! 

A kedélyem jó és pozitívan tekintek a jövőre! Azt nagyon szeretem magamban, hogy mindig vannak céljaim! Valahogy amikor felérek egy "hegycsúcsra" és körülnézek, mindig kinézek magamnak egy másik "hegycsúcsot" és utána arra igyekszem feljutni! Valahogy nekem sokkal könnyebb az életemet úgy élni, hogy nindig van célom! Így mindig van miért küzdeni és mindig van miért élni! Néha nagyobbak a célok néha kisebbek! De mindig olyanok, hogy érdemes érte erőfeszítéseket tenni! Így soha nem állok egyhelyben, hanem mindig haladok valamifelé! Ez határoz meg engem! Annyi tervem és célom van, hogy három életkell hozzá, hogy mindet megvalósítsam! De én egy élet alatt vagyok kénytelen megvalósítani!

Hát ez van!

Hamarosan jelentkezem!

Sziasztok!

 

Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr4816710132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása