Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Forgalmi dugóban-Vicces rally videó (Pistabának nem szóltak)

2010. április 16. 23:22 - Warrior

A NAP MONDÁSA: EGY OKOS EMBER, TÖBB LEHETŐSÉGET CSINÁL, MINT AMENNYIT TALÁL.

 

 

Sziasztok.

 

Késő is van, meg már aludnék is, de írok. A mai napom nem volt annyira különös. Elmentem edzeni. Elkövettem azt a hibát, hogy autóval akartam Pénteken, pesten közlekedni. Gondolhatjátok, hogy mekkora forgalom volt. Boldog és boldogtalan is autóval ment Pesten. Én a boldogok közé tartozom, de azért a dugóban nem voltam annyira boldog. Hihetetlen tumultus és káosz. Egyvalamit például nem értek. Miért van az, hogy délelőttönként ugyanannyi autó van az utakon, mint délután. Az én elméletem szerint, délelőtt általában dolgozni kellene az embereknek.  Én nem tudom, hogy milyen munkaidejük van, mert mindenki autóban ül. Köztük én is. Mondjuk az én munkaidőm kötetlen. Persze lehet, hogy azoknak is, akik a forgalomba vannak. Nem tudom. Mindenesetre, néha tiszta ideg vagyok, amikor 50 perc alatt teszek meg egy 1,5 km-es utat. Persze ez Pest belvárosába van. És az utak állapota. Elképesztő. Szinte sehol sem lehet olyan utat találni, amelyen ne lenne gödör, és kátyú.

 

Ott tartottam, hogy odaértem edzésre és edzettem. Egy kicsit lazább, kötettelenebb edzés volt, és küzdelem. Közepesen ment az edzés. Nem is baj, hogy nem volt olyan túl nagy iram, mert vasárnap, amolyan házi verseny jellegű verseny lesz. Azon indulok. Utána pedig Május 1-én a nagy Submission Grappling verseny. Ez a jiu-jitsu ruha nélküli küzdelem. Ezeken fogok indulni. Aztán nyáron pihenő. Persze még előtte, két edzőtábor, és utána csak pihi. Augusztusban konkrétan, henyélni fogok. Hogyan fog menni azt persze nem tudom, mert nem az a típus vagyok, aki hosszabb ideig tud egy helyben pihengetni. Ha nyaralni megyünk, akkor is már két nap után megyek futni a tengerpartra. Azért persze megpróbálok, pihenni, de ez általában, amolyan aktív pihenés szokott lenni.

 

Tegnap írtam, hogy megint megyek a Jóban, Rosszban forgatására. Hétfőn kell mennem. Ma hívtak, hogy kellene mennem, egy Duna Tv-ben forgatott sorozatba is szerepelni, szintén Hétfőn. A pénz ugyanannyi, mind a két helyen. Na, most mi legyen? Mi alapján döntsek? Melyikre menjek? Azt még nem tudom, hogy időpontban, hogyan kezdődik az egyik és hogy a másik. Ha meg tudnám oldani, hogy mind a kettőre menjek, az lenne az igaz, de erre kicsi az esély. Majd elválik. Ez a bőség zavara. Milyen jó lenne, ha két Hollywoodi produkció között kellene választanom. De hát tudjátok, aki  a kicsit nem becsüli, az a……. A többit ismeritek. Majd eljön az is. Már mint a nagy dolog.

 

Holnap diszkó. Megyek megint a sok alkesz közé. Egyébként a diszkóban van olyan ember, akit én még soha az életben nem láttam józan állapotban. Már eleve hulla részegen jön a buliba, és a diszkó vége felé, sem javul a helyzet. Hét közben valószínű, hogy józan az illető, (bár nem biztos) és akkor nem látom. Ha diszkóba jön, ott meg mindig részeg. Lehet, hogy józan állapotban meg sem ismerném.

Reggelig a hangos zenében, iszonyatos dohány füstben. Nem könnyű, azt elhihetitek. De hát nem kényszerítenek rá. Én csinálom szabad akaratomból.

 

Ennyi mára, ezt volt Zoli móka tára. Itt van, még egy remek hír, hogyan lehet nagy borravalót kapni és egy vicces videó.

Sziasztok.

 

 

 

MILLIOMOS HÍREK: MÁSFÉL MILLIÓS BORRAVALÓ EGY TAXISNAK.

 

Becslések szerint Damien Hirst a világ leggazdagabb művésze. Művei annyira sokat érnek, hogy ha egy taxiban ceruzával rajzol egy cápát, az máris 5000 fontot, vagyis másfél millió forintot érhet. Ezt adta borravalóként a művész egy félórás taxiutat követően.

 

Jon Horsley taxisofőr élete legnagyobb borravalóját kapta Damien Hirst-től, aki kedélyesen elbeszélgetett vele, miközben ceruzával egy darab papírra felrajzolt egy koponyát, egy cápát és egy pillangót - a legismertebb munkáira, köztük egy preparált cápatetemre utalva.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

TÁVOL MICHELANGELÓTÓL

 

A rajzot alá is írta, és a taxisofőr 15 éves fiának címezte, ezekkel a szavakkal: "ne hagyd abba a művészetet".

A férfi a rajzot szakértőkhöz vitte, akik szerint a papírdarab legalább 1500 fontot (450 ezer forintot) ér, de árverésen elmehet akár 5000 fontig (1,5 millió forintig) is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AZ EREDETI MŰ A MŰVÉSSZEL

 


Damien Hirst valószínűleg a világ leggazdagabb művésze. A Sunday Times vagyonlistája alapján a 44 éves alkotó körülbelül 388 millió dollárt (76 milliárd forintot) keresett sokat vitatott műveivel, bizonyos vélemények szerint pedig már több mint egymilliárd dollárja van.

Rajongói között orosz milliárdosok és sztárok is akadnak, George Michael például 3 évvel ezelőtt több mint 7 milliárd forintnak megfelelő összeget költött Hirst munkáira.

 

(Forrás:deluxe.hu)

 

 

A VIDEÓ CÍME: PISTABÁNAK NEM SZÓLTAK!  

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr671928267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása