Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Lila öves Gracie Barra Brazil Jiu-Jitsus vagyok!!! :))

2010. november 23. 00:20 - Warrior

 

 ÚTBAN A LILA ÖV FELÉ!! :))

 

Sziasztok.

 

 Nagy dolgok történnek mostanában velem! Lehet, hogy tudjátok, lehet, hogy nem, de most hétvégén volt a nyílt Garcie Barra jiu-jitsu nemzetközi bajnokság. Szokás szerint indultam rajta. Nagyon élveztem a versenyt és nagyon jó volt rajta részt venni. Nagyon készültem rá és vártam a részvételt. Nagyon jó egy ilyen verseny. Ilyenkor tudja magát az ember igazán megmérettetni. Tudjátok a verseny az mindig egy kicsit más. Edzhet bármennyit az ember, a verseny az verseny. Annak igazán hangulata van. Ahogy a csapat drukkol és megy a küzdelem, az igazán feldob.

 

Szóval délelőtt 11-órakkor kezdődött. Nagyon sokan indultak. Én a kék öves kategóriában, -76 kg-ban indultam. Előnyerő voltam és egy remek küzdelmet vívtam. Az én kategóriámban sok klubtársam volt. Elég sűrű ez a súlycsoport és ez a kategória. Nagyon jó meccset játszottam. Rengeteg technikát csináltunk és igazi taktikai harc volt. Az ellenfelem nagyszerű harcos volt, a neve Hans. Öröm volt a küzdelem. Sajnos kikaptam pontozással, de sokat tanultam a küzdelemből. Előfordul, hogy az ember nem nyer. És akkor mi van? Egy kicsit olyankor agyalok rajta és elemzem, hogy mit kellett volna másképpen, aztán „leporolom” magam és megyek tovább! Most is ez történik! Hat éve edzem a Brazil Jiu-Jitsut. Mindennap edzek! És addig nem fogok nyugodni, amíg nem nyerek egy EB-t, és utána egy VB-t. Akárhányszor kapok ki, egyszer nyerni fogok egy a világversenyeken!  Ezt kitűztem célul.Kempoban három alaklommal nyertem VB-t és két alkalommal VK-t.Így most ezt tűztem ki célul. És elérem!! Ha Isten is úgy akarja, rajtam nem fog múlni! Nagyon szeretek újabb és újabb célokat kitűzni magam elé!

 

Másnap vasárnap volt a jitsu szeminárium. A Max az edzője a Zé Radiola, Rattinho Eliaquim és Victor Estima tartotta az szemináriumot. Nagyon tetszettek a technikák. Olyan jó új dolgokat tanulni. Kicsit más megvilágításban is tanulni a Brazil Jiu-Jitsut. Minden percét élveztem. Aztán jött az övosztás. Többen megkapták a kék övet. Én már négy éve vagyok kék öves. Hat éve edzem a Brazil Jiu-Jitsut. Én nem tudom igazán, hogy ki mikor érik meg egy övre a Brazil jiu-jitsuban. Biztos sokat számít, hogy ki mennyire edz sokat, mit nyújt a versenyeken stb. Én azt gondoltam, hogy kb. még egy év, amíg megkapom a lila övet.

 

Már lement a kék öv kiosztása, amikor a Max azt mondta, hogy van még valaki, akit nem említett. És szándékosan nem említette. Én nem is gondoltam, hogy még fojtatódik az övosztás. És ekkor mondta az én nevemet. Azt hittem, hogy rosszul hallok. Hogy én lila öves? Szinte hihetetlen! Azért már nem vagyok mai gyerek és nem túl fiatalon kezdtem a jitsut. De szerintem az nem számít. Én mindig mindent beleadok az edzésbe és a versenyzésbe!

 

És most hétvégén megkaptam a lila övet!! :))

 

Az érzés az fantasztikus!! Leírhatatlan!! Csak átérezni lehet, elmondani nem!! Egy fokkal feljebb léptem a Gracie Barra ranglétráján!! Nagyon jó érzés!! És nagyon nagy boldogságot érzek!! Kiválóak az edzőtársak, kiválóak a barátaim és lila öves vagyok!! Mindenkinek kívánom, hogy megérezze egyszer azt az érzést, amit én éltem át hétvégén!! Mert igazi katarzis!!

 

Hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr872466930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása