Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Kemény edzés

2009. január 27. 23:15 - Warrior

 

Jó estét mindenkinek!
 
Ma nagyon elfáradtam edzésen. Teljesen oda voltam. A szívem majd ki ugrott. Egyik harcos barátommal, majdnem 20-percet földharcoztunk folyamatosan. Hát mit ne mondjak, nem semmi volt. Kemény harc volt. Néha úgy éreztem, hogy nem bírom tovább, de aztán a lelki erőm mégis tovább vitt. A végén mozdulni sem bírtam.
 Mondjuk ez a célom, hogy a verseny előtt, még meghajtom a tréninget, aztán három napot pihenek és verseny. Ez jó lesz, mert jól rá tudok pihenni a versenyre.
 A végén, még egy nagydarab srác ki hívott küzdeni. Megmondom őszintén nem sok kedvem volt, de becsületből ki álltam vele. Nagyon keményen jött rám. Érezte, hogy fáradt vagyok, és el akart intézni. Régebben egyszer keményen lekopogtattam, és szerintem, most úgy érezte elégtételt vehet, mert fáradt vagyok. Hát tudtam, hogy mire készül és tényleg fáradt voltam, de kb. 1 perc alatt karfeszítéssel lekopogtattam. Feladta a küzdelmet. Többször megütött könyökkel, de én megőriztem a hidegvéremet, és technikával elkaptam.
 Hát ez van. Hamarosan verseny. Portugália. Ott legalább egy kicsit melegebb van. Most nyerni fogok. Holnap még edzek egy lazát, aztán csütörtökön korán indulok.
 Addig még írok, mindenkinek, viszlát.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr61907347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása