Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Egy kis írás

2010. május 26. 22:39 - Warrior

Sziasztok.

 

Elég régen írtam. Valahogy mostanában nem volt kedvem se, meg időm se. Nem az én időszakom volt. Egy kicsit el voltam anyátlanodva. A hasam is eléggé fájt, valamiért. Most már jobb. A diéta egy kicsit egyhangú volt az az igazság. Legközelebb sokkal több zöldséget és gyümölcsöt fogok enni. Az nagyon fontos úgy látom. De hát ez is egy tanulás. A legelső diétám nagyon nehéz volt. Nem tudtam, hogy mit egyek. A második már könnyebb, a harmadik már nagyon jó volt, a következőt, ha csinálom, az már kiváló lesz. Persze mindig írják, hogy rengeteg zöldség a fontos. És valóban. Úgyhogy legközelebb sokkal több brokkolit és mindenféle más zöldséget fogok enni.

Ami még feltűnt, hogy eléggé lefogytam és könnyű lettem és a harc közben ide-oda dobáltak. Most egy kis izmot akarok magamra pakolni. Persze nem mindig van energiám még pluszban súlyzózni. Pedig kellene. El is fogom kezdeni, de azt elhihetitek, hogy kell hozzá nagyon nagy energia.

 

Most van a vizsga időszak a Főiskolán. Mostanában nem nagyon van kedvem vizsgázgatni. Tudom, hogy fontos, de most valahogy szívesebben edzenék, és csinálnám az üzleti dolgaimat. Annyi mindennel kellene foglakoznom, hogy az hihetetlen. Például két napja kértek fel, hogy szerepeljek egy színdarabban. Tudjátok a színi iskolában sokat játszottam színpadon. És szeretem is, de most sajnos nem tudtam vállalni. Főként a Főiskolai vizsgák miatt. A színdarabra elég sokat kellett volna próbálni és ahhoz nem volt időm és energiám. Pedig a színpad az nem semmi. Olyan jó, amikor állok a színpadon és előttem a közönség árgus szemekkel figyeli minden mozdulatomat. És utána csak tapsolnak és tapsolnak. Majd legközelebb.

 

Már nagyon fontos lenne a saját filmemet is intézni. Jövőre Decemberben a moziban akarom látni.

 

Most egy kicsit kevesebbet írok. De legalább írtam.

 

Hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok.

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr582034261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása