Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Hogyan éljünk 100 évig-Videó

2010. június 02. 00:29 - Warrior

 A VIDEÓHOZ TUDTOK MAGYAR FELIRATOT VÁLASZTANI!

Sziasztok.

 

Elég esős időre ébredtem. Hogy honnan tud ennyi víz leesni, arról fogalmam sincs. De csak esik és esik. Igazán nem aggódok miatta, mert sok mindent nem tudok csinálni. Ez van. Ha nekem is veszélyben lenne a házam, biztos másképpen nézném a dolgokat. Persze azért jó lenne, ha végre itt lenne az igazi nyár. Egyébként mostanában nagyon foglalkoztat az a kérdés, hogyan tudnék sokáig edzeni és versenyezni. Tudjátok, nemrég voltam 40-éves, és elkezdtem tervezni az életem további részét. Én folyamatosan edzek 10-éves koromtól. Soha nem álltam le az edzéssel, és őszintén mondom, ugyanúgy bírom, mint 20-éves koromban. És ezt így szeretném csinálni 95-éves koromban is. Most biztos mosolyogtok. Pedig a Gracie Jiu-Jitsu alapítója Helio Gracie 95-évet élt és halála előtti héten, még edzett. Úgy, hogy lehetséges. Szerintem ez fejben is eldől. Sajnos Magyarországon, nagyon sokszor 60-éves embert öregnek tartanak. Pedig egy 60-éves ember egyáltalán nem öreg. A következő alkalommal, amikor írom a bejegyzést, néhány cikket fogok idézni, amikből mostanában olvastam, és ötleteket adnak arra, hogy lehet egészségesen élni hosszú ideig. Most, hogy utána olvasok, érdekes dolgokat tanulok. Például Szardínia és Okinava szigetén él a legtöbb 100 év fölötti ember. Mindkét helyen fontos tény, hogy minél idősebb valaki, annál nagyobb tiszteletnek örvend. Szardínia szigetén például, nagyon sok szórakozóhelyen kirakják a hónap 100 évesének a poszterét. Azért nálunk más a helyzet. Itt az időseket nem tartják, olyan nagy becsben. SAJNOS! Pedig az embert nem kell lehúzni, ha idősebb. Minden életkornak megvan a tartalma és szépsége. Okinava szigetén a nyugdíj szóra nincs megfelelő szavuk. Azért ez elég elgondolkodtató, nem? Nem számít, hogy ki milyen idős, dogozik, és boldog. Úgy, hogy így kell hozzá állni. Persze tudom, hogy nálunk más a kultúra és minden más. De azért lehet tenni, hogy lehetőség szerint meghosszabbítsuk az ittlétünket. Persze nem vagyunk mindenhatóak, de ami rajtunk múlik, azt tegyük meg. Például a sport nagyon konzervál, azt észrevettem. Az egészséges táplálkozás szintén fontos. Sok rost, stb. Remélem a videó tetszett. Hamarosan jelentkezem. Szaisztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr622049619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása