Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Szereptanulás-Edzés

2011. március 22. 11:57 - Warrior

Sziasztok! 

 

MÁRCIUS 20. VASÁRNAP

 

 Ma vasárnap van. Gondoltam így is írok, mert nem tudok mindennap sokat írni, így ha írok, akkor egyszerre fel tudok tenni több nap eseményeit. Szóval az van, hogy tegnap volt diszkó. Viszonylag nyugodtan telt el az este. Nem volt semmi gond. Persze, kiderült, hogy ki fújt gázspray-vel. Valaki feletette az facebookra. Nagyon tanulságos az eset. Úgy látszik a kamerákon keresztül a Nagytestvér mindent lát!! Hát ez van. 

Egyébként ma voltam megbeszélni a Színházi szerepemet. Lehet, hogy nem említettem, de most említem, hogy a Főnix színházi műhely igazgatója felajánlott egy szerepet. A Funtineli boszorkány című darabban Mitru szerepét. Kb. Egy hete hívott fel az ajánlattal, hogy gondoljam át a dolgot. Átgondoltam és úgy döntöttem, hogy elvállalom. Már meg is kaptam a szövegkönyvet és holnap elkezdem tanulni! Sokat gondolkodtam, hogy elvállaljam –e, és végül úgy gondoltam, hogy jót fog tenni, ha színpadon játszom egy kicsit. Mégis csak az az igazi színészet! 

Tudjátok a filmekben, amikor szerepelek, nem igazán van idő arra, hogy az ember belemenjen mélyen egy szerepbe. Ott nincs idő egy hosszabb próba folyamatra. A színház az más. Ott egy-egy szerepet teljes mélységében át kell élni és fel kell tárni. A színháznak megvan a maga varázsa. Úgy, hogy úgy döntöttem, belevágok. Holnap kezdem a szereptanulást.

 

 

MÁECIUS 22. KEDD

 

Reggel korán keltem, mert elhatároztam, hogy futok egy nagyot. A közelben van egy hatalmas hegy és oda szoktam felfutni. Pontosabban régebben futottam fel. De ugye most elhatároztam, hogy életem legjobb, legkeményebb formájába hozom magam, így gondoltam megkezdem a felkészülést és felfutok. Mit mondjak! Az, hogy kemény volt nagyon enyhe kifejezés. Már fékutón éreztem, hogy a téli hónapok futás nélküli időszaka megette a hatását. Olyan hányingerem lett a fele útnál, hogy ha ettem volna előtte valamit, biztos kidobom a taccsot! 

Így csak öklendeztem és meglehetősen rosszul éreztem magam. De azért nem adtam fel és folytattam a futást. Nem volt könnyű, de hát, ha könnyű lenne, akkor valószínűleg nem akarnám. Hetente háromszor fogok futni, háromszor súlyzózni, ötször Brazil Jiu-Jitsu edzés és akarok valahol bokszolni, illetve Thai Bokszolni! Olyan formát akarok szerezni, ami nagyon régen nem volt! Azt akarom, hogy amikor elkezdődik a filmforgatás, akkorra a forma fantasztikus legyen!

Egyébként elkezdtem a szereptanulást. Kinyomtattam a példányomat, amiben a szövegkönyv van és elkezdtem. Hát elég sok szöveg van! Minden nap tanulnom kell, ha azt akarom, hogy két hét múlva tökéletesen menjen. Régebben is amikor a színházban játszottam sok szöveget kellett megtanulnom. Volt olyan, hogy 89 oldalt magoltam be kívülről. Hát egyelőre ez van.Egyébként ma találkozom egy üzletember barátommal, aki felhívott és azt mondta, hogy támogatná a filmemet. Holnap beszámolok róla, hogy mit beszéltem vele.

 

Sziasztok!

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr292761773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása