Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Discos történet 4.

2009. április 07. 00:22 - Warrior

 

Sziasztok.
 
Már egy kicsit régen írtam, de most írok. Nem nagyon volt időm, írni, de az az igazság, hogy nem történt semmi. Az elmúlt discoban volt egy kis  balhé, de megoldottam.
 Az történt, hogy eljött, két srác, az egyiket ismerem egy nagydarab srác, a másik a haverja volt. Egy igazi sittes. Már a múltkor is volt gond velük, akkor elzavartam őket. Most ismét jöttek. Már a disco elején, láttam, hogy gond lesz velük. Volt ott néhány srác akikkel, korábban a nagydarabnak volt egy kis nézet eltérése az a társaság egyik tagjával. Láttam, hogy a két brigád egymáshoz közel ólálkodik. Pontosabban a nagydarab, kezdte beoldalazni a társaságot. Én direkt a közelben helyezkedtem el, mert éreztem, hogy forr a levegő. Tudtam, hogy robbanni fog a bomba.
 Aztán meg is történt a dolog.  Az egyik odaszólt a másiknak, hogy miért kell kötekedni. A nagydarab azonnal agresszíven válaszolt. És már kezdtek is lökdösődni. A másik, pedig egy ártatlan emberrel kezdett lökdösődni. Én szétszedtem őket és ki lökdöstem a nagydarabot és a haverját.
 Csakhogy ahogy kivittem őket, a nagydarab haverja visszafutott a hátam mögött, én utána futottam. A srác odafutott az ártatlan fickóhoz és megütötte. Én ekkor odaértem, és elkaptam a nyakát. Kivittem, kint kapott egyet. Nagyon ideges voltam. Persze elzavartam őket haza, és mondtam, hogy soha többet, nem szeretném meglátni itt őket.
Ennyi volt, többet nem engedem be őket. Ez volt a második húzásuk.
 És ezt hallgassátok, meg. Kérdeztem, hogy miért kellett megütni. Tudjátok, hogy mi volt a válasz?
- Rám nevetett..
Ez volt a válasz. Hihetetlen. És ilyen emberekkel van tele a világ. Csoda, hogy annyi balhé van, és annyi erőszak? Nem csoda. Hát ez van. Majd fojtatom, Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr591050877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása