Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A mai napon történt-gondolkozás a meggazdagodáson-Színi karrier

2009. április 11. 20:30 - Warrior

 

Hello Harcosok.
 
Ismét írok nektek. Ma az öcsémmel meglátogattuk az egyik rokonunkat. Tudni kell róla, hogy az édesanyám anyjának (aki már sajnos nem él) a testvére. Én életemben először láttam. Nagyon rendes néni. Az öcsémmel elmentünk, hozzá, és beszélgettünk vele.
 Főzött is. Krumpli levest és túrós tésztát. Elkezdtem enni, és már befejeztem, amikor még rakott nekem. Pedig nem voltam éhes, de csak azért is rakott. Pont diétázok, így egy kicsit kérettem magam, de ettem azért.
 Utána eljöttünk az öcsémmel, és elvittem haza. Útközben beszélgettünk, hogy mit lehetne csinálni, azért, hogy sok pénzünk legyen.
 Őszintén, megmondom, nekem, nem volt használható ötletem. Kb. 30-éve gondolkodom a dolgom, és úgy érzem, hogy közel járok a megoldáshoz. A sportból, nem sikerült meggazdagodnom. Amikor először lettem Világbajnok, akkor a polgármesteri hivatal adott 50.000 ft-ot. Ennyi. Ennyit kaptam eddig. Meg néha elindultam olyan versenyen ahol szponzorálták a kiutazásomat, így a versenyek ingyen voltak. De nagy pénzt nem lehet keresni itthon vele.
 Akkor mivel lehet?
 Ha valaki nekem ezt megmondja, megköszönöm neki.
Szóval ezen tanakodtunk az öcsémmel. Majd rájövünk.
 Vajon miért van az, hogy miközben ezen tanakodunk, mellettünk az autópályán elhúz egy Porche Cajen. Remélem jól írom. Ha lenne tudnám, hogyan kell írni. Egyszer lesz az biztos. Azt is megfogom írni nektek.
 Holnap disco. Megyek a sok őrült, marha közé, akik az italtól megvadulva őrjöngnek. De majd én megfegyelmezem őket.
 Nem is tudom, hogy mi lenne, ha nem lennék ott?
Azt is tudom, hogy ez a dolog otthon dől el. A szülőknek nincs idejük a gyerekkel foglalkozni, így a gyerek, neveletlen lesz. Szerintem ha egy gyerek rendesen van nevelve, akkor az tudja, hogy mi a helyes viselkedés.
 Egy hónappal ezelőtt, látom, hogy egy 13-év körüli gyerek részegen támolyog az utcán. Nem a discoban volt, mert oda nem engedünk be gyerekeket. Kérdezem tőle, hogy „Anyád tudja, hogy itt vagy?” A válasz : „Mindjárt jön ő is.”
   Ez azért nem semmi. Nem tudtam, hogy nevessek, vagy elkomolyodjak. Ha nekem lesz gyerekem, biztos nem fog éjjel három órakor az utcán részegen mászkálni. Azt a bizonyos Makarenkói pofont biztos elengedném.
   Lehet, hogy még nem említettem, de végeztem színi iskolát. Egy három éves iskolát végeztem el. A vizsgaelőadáson egy komoly darabot adtunk elő, és én voltam a főszereplő. Folyamatosan a színen voltam, és ezért meg kellett tanulnom 89-oldalt kívülről. Éjjel-nappal tanultam. Szó szerint. Egyszerűen muszáj volt. Ez azt jelentette, hogy hétvégente a discoban is tanultam, az ajtóban.
   Szerintetek, hogy néztek az emberek, amikor jöttek, és a primitívnek gondolt kopasz kidobó, színdarabot tanul. Nem kaptak levegőt. Szerintem azt hitték, hogy kamu az egész, és csak játszom a kultur embert. Pedig muszáj volt tanulnom, mert rettegtem, hogy pont én sülök bele. Nem sültem bele. A darab sikerült, bár szerintem jobban is meg lehetett volna rendezni.
    Egyébként én a színházat annyira nem szeretem. Szeretek színházba járni, és jó volt a színpadon. Bár több darabban játszottam az iskolában, a film az igazi kedvencem. Több filmben is szerepeltem. Majd egyszer, ha jó kedven lesz elmondom, hogy melyekben. Nektek tetszene. Két mozi filmben, és több tv filmben. Általában rosszfiú szerepeket osztanak rám. Engem nem zavar, de jó lenne, ha néha egy mélyebb oldalamat is megmutathatnám. Biztos ez is eljön. Idénre van három film terv, remélem összejön. Addig is holnap indulok az éjszakába.
Éjjel van. Elbúcsúzok. Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr21059953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása