Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Kincs keresés-Disco

2009. április 13. 00:05 - Warrior

 

Sziasztok Mindenki.
 
Az öcsémmel, amikor mentünk a rokonokhoz, megbeszéltük, hogy kimegyünk az erdőbe egy fémkeresővel és régiségek után fogunk kutatni. Én néha szoktam hobbiból ezt csinálni. Este felhívtam, több fémkereső kölcsönzőt. Az egyikkel megegyeztem. Megegyeztünk, hogy elmegyek érte. A feltételei azok, voltak, hogy 80.000 ft kauciót ott kell hagyni nála, és 6.000 ft, a napi bérleti díja. Gondoltam áldozok ennyit, hogy egy kicsit ki kapcsolódjunk. Este még el akartam menni kondi terembe, és útközben felhívtam, hogy nem mehetnék –e este el érte. Kb 22-óra volt. Azt mondta, hogy már alszik a gyereke, így csak reggel mehetek érte. Jobb lett volna este, de megértettem. Az igazság az, hogy nem akartam reggel korán kelni.
 Elmentem a kondi terembe. Ez a terem éjjel nappal nyitva van. Úgy láttam, hogy éjjel, csak kopasz, kigyúrt gengszter féle emberek voltak.  Az egyik a fekve nyomó padra kirakta a kését. Hogy miért, az rejtély számomra. Biztos parázott valamitől. Hogy mitől lehet, egy kondi teremben félni azt nem tudom. Röhejes volt, ahogy a nagydarab tetovált csávó egy kisebb karddal maga mellett edz. Amikor végeztem, odajött hozzám a késes és kérdezte, hogy én hol portázok. Gondolom nem ismertek és érdekelte őket, hogy ki vagyok. Mondtam neki, hogy hol, erre olyan arcot vágott, hogy érti a dolgot.
 Eljöttem a teremből és hazamentem. Másnap eljött a nagy nap. Már kora reggel elmentem a fémkeresőért. Utána lementem vidékre és átöltöztem. Elmentem az öcsémért és kimentünk az erdőbe. Én tudtam, néhány lövészárok pontos helyét. Legalábbis azt gondoltam. Az egyik helyet sokáig kerestem, de nem találtam meg. Nem baj gondoltam, tudok egy másik lövészárok rendszert. Oda találtam viszonylag hamar. Elkezdődött a keresés.
   Minden egyes alkalommal, amikor jelzett a kereső, azt hittem, hogy az évszázad leltét találtam meg. Volt egy pont a talajon ahol intenzíven jelzett a detektor. Éreztem, hogy itt a nagy lelet. Elkezdtünk ásni az öcsémmel, felváltva. Sokáig ástunk, mert mélyen volt a lelet. Kb. 30 perc ásás után tudtuk kiemelni a leletet. Ami egy piros fazék volt. Szidtam, mindent és mindenkit. 30-percet csesztünk el egy rohadt fazékért. Úgy ástam, mint egy rohadt kubikus. Egy igazi földmunkás is megirigyelhette volna az ásási tudományomat, erre egy fazék került elő. Na, mondom, akkor leülünk egy kicsit. Pihennünk kellett, ráadásul fogalmam sem volt hová tettem, a vizemet. Szombaton volt vagy 26 fok. Izzadtam, mint egy verseny ló, vagy versenyásó. A vizem meg sehol.
 Tudjátok, könnyen nem adom fel. Nem azért értem el a sportban ilyen eredményeket, hogy csak úgy feladjam. Következett a következő lehetséges, régészeti lelet felkutatása. Pontos bemérés, és leletsaccolás következett az újabb 30-perces ásás. Újabb detektorjelzés, újabb remény. És tudjátok mi került elő? Ez nem vicc. Újabb harminc perces ásás után egy zöld fazék. Azt hittem beszarok. Földhöz csaptam az ásót is és a fazekat is.
 Megmondom őszintén, nagyon elszomorodtam. Éreztem, hogy szomorú vagyok. Ástunk, még egy kicsit és előkerült néhány töltényhüvely, egy régi konzervnyitó, egy fém tányér. Szóval egy komplett tábori konyha. Aztán amikor elindultunk haza akkor a vizemet is meg találtam. Ez van. Ezt kell szeretni. Majd legközelebb. Visszavittem a fémkeresőt. Visszakaptam a kauciót.
 És jött este a húsvéti disco. Már nagyon fáradt voltam.A sok alkoholista, fiatal eljött, hogy kitombolja magát. Pont erre volt szükségem.  Igazán nem történt semmi. Volt egy ki probléma, ami inkább brazil szappanopera egyik részére hasonlított.
   Tudjátok, ott vidéken van egy fiatal pár. A fiút jobban ismerem, mint a lányt, de a lányt is ismerem látásból. Szóval a fiú, megcsalta a lányt annak a szórakozóhelynek az egyik pultos lányával, ahol én dolgozok kidobóként. Persze a lány megtudta, és azonnal szakított a fiúval. Jött a disco. A lány eljött és azt gondolta, hogy mégiscsak elégtételt vesz a pultos lányon. Mert ugye nem a fiú a hibás, hanem a pultos lány, amiért elcsábította a szerelmét. Mert ugye lehet valakit táncba vinni, ha nem akarja. A megcsalt lány odament a pulthoz és egy hamutartóval fejbe ütötte a pultos lányt. És ez mellett, „szép” szavakkal illette. Természetesen oda kellett, mennem, hogy hagyja abba. Mondtam neki, hogy menjen ki. Kb 6 alkalommal mondtam neki szépen. Azt mondta nem megy ki. Mondtam neki, ha nem megy ki kidobom. Erre elindult. Persze a barátnőinek ez nem tetszett, és gondolták szólnak a „bunkó” kidobónak, hogy miért kell a barátnőjüket kivinni. Eléggé bántotta a fülemet, ahogy szóltak. Ezt el is mondtam nekik, elég idegesen. Mivel azonban én nőt soha nem bántok, maradt csak a szóbeli dorgálás, a rendes viselkedésről. Csak, hogy annyira felidegesítettem magam, hogy megfájdult a fejem. Azt hittem, hogy szétvet az ideg. Aztán elgondolkodtam, hogy minek idegesítem magam én a sok részegen. Ágy sem értik meg. Semmi értelme. Nem szabad belőle személyes ügyet csinálni. Ez történt. Elég is volt erre a hétre. Holnap sokáig alszok, és pihenek. Hamarosan írok.
 
Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket.
 
Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr231061772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása