Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Edzés-favágás stb.

2009. április 17. 09:41 - Warrior

 

Sziasztok.
 
Örömmel látom, hogy egyre többen olvassátok az irományaimat. Ennek örülök. Az jó, ha az embert értékelik. Ha sokan olvassátok, azt jelenti, hogy érdekel benneteket, az írásom, a gondolataim. Stb.
 Szóval, fáj mindenem. Tegnap nagyon keményen edzettem, és csupa nagydarab „állattal” küzdöttem. Érzem is mindenem. Sajnos néha előfordul, hogy egy keményebb ellenfelet kifogok, és ilyenkor másnap, mozogni alig tudok. Tudjátok, nem vagyok már 20-éves. Bár sokak szerint annyinak nézek ki. Soha nem dohányoztam, és nem ittam. Ez biztos számít. Most hétvégén lesz egy kisebb verseny. Ugyanezen a hétvégén lesz egy nagy túra is. Az öcsém, mindenáron akarja, hogy végig túrázzunk. De szerintem nem szerencsés úgy elindulni, hogy másnap verseny. Szerintem ezt kihagyom.
 
Egyébként minden rendben. Jó lenne, ha most hétvégén nem lenne disco. Valahogy most nem hiányzik. Inkább pihennék. Meg aztán disco után verseny. Hányszor volt ilyen. Végig éjszakáztam, reggel ötkor ágyba, egy óra alvás, aztán indulás a versenyre. Egész nap harc, este, meg úgy dőlök be az ágyba. Azért ez nagyon kemény.
Szeretnék elmenni, nyaralni. Eddig Olaszország, Görög ország volt a terítéken, de nagyon gondolkodom, hogy idén csak itt kis hazánkba megyek nyaralni. Gondolom, sok honfitársam, van ezzel így. Ugye az Euro. Mindenki tudja és érti, hogy mire célzok.
 Lemegyünk a Balatonra, és ott elleszünk. Anyám hívott Olaszországba, de Júniusba akar menni. Nekem akkor edzőtáborok vannak, és nem tudok menni. Úgy, hogy marad az Augusztus, és talán a Balaton, de ezt még eldöntöm.
 
 
Egyébként, jövő hét szerdán, megyek külföldre, egy nagy fitness bemutatóra. A világ legnagyobb ilyen jellegű bemutatójára. Az egyik tanítványommal, megyünk, ketrecharc bemutatót tartani. Biztos jó lesz. Igaz, hogy dolgozni, megyünk, de azért lesz idő körülnézni is. Tavaly ott volt a Stallone. Idén, meg ott leszek én. Ha ha. Ezt viccnek szántam, de lehet, hogy csak én nevettem rajta. Csak vasárnap fogok haza jönni.
 
Tegnap kint voltam az erdőben fát vágni. Néha kijárok. Szerintem említettem, de ha nem akkor elmondom. Szóval a versenyek miatt elmentem fát vágni, hogy erősödjek, nagyobb legyen az ütő erőm, stb. Úgy egyeztem meg, hogy, ha megyek, akkor fizetnek, vagy kapok fát. Így amikor akarok, kimegyek, és ha nem akarok, akkor nem. Én  rendszeresem ki járok. A srácokkal nagyon összebarátkoztam, és jó barátaim. Nagyon jó ott kint az erdőben. Elég kemény munka, de az ember nagyon ki tud kapcsolódni. Vettem egy komoly 46-os Stihl fűrészt is. Azzal vágom a fát, vagy pedig hasogató fejszével hasogatom. Ilyenkor szoktam a lövészárkokat is nézni. Az erdőben nagyon sok helyre eljutok, olyan helyekre is amit a turisták, nem is ismernek.  Szóval tegnap kint voltam, fát vágni, és iszonyúan elfáradtam Utána mente edzeni, aztán, meg edzést tartani. Most reggel felkeltem, de még mindig fáradt vagyok.
Hát egyelőre ennyi. Legközelebb, valami izgalmasat írok. Elmesélem, hogyan verték, ki négy fogamat egy versenyen. Nagyon tanulságos story. Mindenkinek kellemes napot, vagy estét.
 
Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr711070257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása