Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Újra itt!

2009. szeptember 10. 00:55 - Warrior

 

Sziasztok.
Újra írok. Valahogy eddig nem volt ihletem, és időm írni. Hogy miért arról fogalmam sincs. Most van, ezért írok. Úgy mintha mi sem történt volna, mintha nem maradt volna ki egy kis idő.
Jövő héten megyek Las Vegasba. A Mr. Olimpiára. Ketrecharc bemutatót fogok csinálni. Biztos jó lesz. USA. Tudjátok az álmok országa. Persze már voltam, de nagyon régen. Egyébként edzek elég sokat. 12-héten keresztül diétázok. Most vagyok az 5. héten. Szerencsére, hétvégén eszek mindet. Így könnyebb elviselni a koplalást. Naponta hat alkalommal eszek, két óránként. A zsírt le akarom adni. Nem mondják, Amerikában, hogy dagadt európai.
Néha azon gondolkodom, hogy nem csak az edzésről, és a discoról kellene írnom, hanem pl. politika, közélet, filmek, egészség, és mindenről. Lehet, hogy ezen túl ezt fogom tenni. A politikával, pl. nem szoktam túl sokat foglalkozni, de van néhány dolog, ami mellett nem tudok elmenni. Lehet, hogy ezeket megemlítem.
A filmekről sokkal többet tudok írni, mert az a mindenem. Majd elemzem is őket. Írok mindenről, ami eszembe jut. Például tervezek egy saját készítésű filmet. 8 mm-es kamerával akarom leforgatni. Az idei filmszemlén szeretném be nevezni. Sajnos nagyon késő van, és nagyon fárdat vagyok. Megpróbálom, nem elhanyagolni a kedves olvasókat, és sűrűbben írok.
 
Sziasztok.
 
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr131372281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása