Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Filmes iskola-Edzés-Disco

2009. november 07. 21:36 - Warrior

 

A Géniusz forgatásán (én vagyok jobbra)

Sziasztok.
 
Írok, megint. Örülök, hogy 4-én sokan olvastátok a bejegyzésemet. Megint rakok fel képet. Tudjátok mondtam, hogy filmekben is szoktam szerepelni. Ez a kép a Géniusz című film forgatásán készült. Ezt a filmet még nem láthattátok, mert azt hiszem, januártól adják a tv-ben. Egy kemény rendőrt játszok benne. Nem nagy szerep, de hát, mint mondtam nincs kis szerep, csak kis színész. Jövőre is van, már egy előjegyzésem. Ennek az említett tv-filmnek lesz egy mozi film folytatása. Ebben játszok, majd egy szerepet, valószínűleg hasonló karaktert.
 
Egyébként, ma voltam a Főiskolán. Mint mondtam filmrendező akarok lenni. A színészet és a Harcművészet mellett a filmrendezés is nagyon érdekel. Egerbe járok. Jó messze van. Hajnali fél ötkor kelek, hogy a kilenc órás kezdésre le érjek. Hat félév. Ennyit kell végig járnom, hogy végezzek a mozgókép szakon. Áldozat nélkül nincsenek eredmények. Ezt tudom. Ha ennek pedig ez az ára, hogy korán kelljek, és leutazzak Egerbe, akkor ezt megfizetem.
 
Tegnap is voltam a Főiskolán, és megosztok veletek egy érdekes történetet. Szomjas voltam és vettem, két üveg fél literes teát. Megittam, mind a kettőt. Pontosabban az egyiknek az alján maradt egy kevés tea. Ezt én nem vettem észre. Kimente az előadás után az épület elé, és mind a két üveget kidobtam a kukába. Ahogy dobtam a második üveget, már a levegőben volt az üveg, amikor láttam, hogy van, még benne tea. De, már bele esett a kukába. Gondoltam, nem hagyom és megiszom, a maradék teát. Elindultam a kuka felé. A tanárok, és néhány hivatalos ember a következőket látta, mert éppen abban a pillanatban jöttek, ki az épületből. Odamegyek a kukához, belenézek, kiveszek belőle egy fél literes üveget és megiszom. Ekkor láttam, hogy néznek.  Furcsa érzés volt. Lehet, hogy nem is néztek soka, csak én éreztem úgy, de akkor is furcsa volt.
 
Egyébként fogok edzést tartani Csákváron. Ha valaki akar közületek jönni, akkor lehetséges. Az edzés idő Hétfő 17.30-19-óráig Pénteken 18-1930-ig. Az általános iskola tornatermében fogok edzést tartani. Ha valaki akar jönni szeretettel, várom. Az első edzés Nov. 16-án, Hétfőn 17.30-tól lesz.
 
Az igazság az, hogy egy komoly Kempos csapatot akarok kinevelni Csákváron. Egy brigádot, már kineveltem Száron azok, már mind fekete övesek, és edzéseket tartanak.  Most még egy nagyszerű csapatot kinevelek. Úgy, hogy gyertek. Ki plakátozom több helyre is. Láthatjátok majd. Akarok egy honlapot is. Az öcsém, már készíti, de a névvel bajban vagyok. Még nem tudtam dönteni, hogy mi legyen honlap címe. Ezen agyalok, és ha meg van ti tudjátok meg először.
 
Volt a discoban egy kis probléma. Nem is probléma, inkább egy olyan dolog, ami nem esett jól. A múlt héten dolgoztam, és megmondom őszintén egész nap a Hanshi kupa Kempo versenyen voltam. Iszonyúan fáradt volta, mert nem tudtam pihenni előtte. Hajnaltájban 4-óra körül leültem az egyik boxban, és hátra dőltem. Nagyon fáradt voltam, és egy pillanatra elaludtam. Csak néhány pillanat lehetett, de elég volt hozzá, hogy valaki lefényképezzen.  Másnap meg mutogatta az üzletvezető nőnek, hogy a kidobó alszik. Az szólt a tulajnak, az pedig hívott engem. 17-éve dolgozok neki, és persze jó barátok vagyunk, gond egy szál se. Már szinte senki nem volt a discoban. Azt nehezményeztem, hogy az üzletvezető nő, miért dumál rólam, hogy alszok. Nem szokott ilyen lenni, és ezután sem lesz. Rosszul esett, hogy sumákban lefényképeztek, és mutogatják. Elismerem, hogy hiba volt, de kb. 2 másodperc volt, és nagyon fáradt voltam.
 
De hát ez van. Lassan befejezem, mert ma is dolgozok. Majd jelentkezem.
Sziszatok.
 

 

A saját klub emblémám.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr461508014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása