Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Forgatókönyvem-Pesti klubom stb.

2009. december 02. 15:17 - Warrior

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A kyo VB-n indultam formagyakorlatban.

 

Sziasztok, Barátaim.

 

Új megszólítás igaz? Az oka, hogy egyre több barátom olvassa a napló bejegyzéseimet. Ennek örülök. Először amikor elkezdtem írni, azt gondoltam, hogy úgy írok, hogy senki ne tudja azt hogy én vagyok. Aztán rájöttem, hogy sokkal személyesebb az, ha tudja mindenki. Még jobb ha tudjátok, hogy kivel történi a sok dolog és mire gondolok közben. Nagyon jól esett, mert az egyik Jitsus edzőtársam a Robi azt mondta, hogy szórakoztató. Ennek nagyon örülök. Ilyenkor mindig újult erővel írok. Bár mindig szívesen írok, de ilyenkor kifejezetten jobb az érzés.

 

Hétvégén voltunk a párommal Egerben, két napot pihenni. Ilyenkor mindig aggódok, hogy nehogy kiessek az edzésből. És például ma reggel voltam Jitsuzni, kifejezetten jól ment. Mindig elcsodálkozok, hogy valószínűleg a pihenés miatt jobban megy. A discot is kihagytam. Néha aggódok, hogy mivel nem vagyok ott, akkor nehogy baj legyen, de a kollégám, és az öcsém, aki ilyenkor helyettem szokott menni, nagyszerűen megoldják a feladatot. Olyan nagyon jó, ha az ember számíthat a barátaira és a családtagjaira. Gondoltam, hogy jövő héten lefényképezem magunkat munka közben és egy „kidobós” képet rakok fel a blogra. Biztos tetszene nektek.

 

Nagyon sokat szoktam gondolkodni azon, hogyan alakul az ember élete. Mitől lesz olyan, amilyen. Miért van az, hogy van, aki sikeres és van, aki nem. Én igyekszem úgy csinálni, hogy sikeres legyek, de még nagyon sok célom van. Sok filmben szerepeltem, de igazi főszerepet még nem kaptam filmben.  Jelenleg írok egy forgatókönyvet. Hamarosan kész van. Megmutattam annak a rendezőnek, aki a Hídembert rendezte. Tetszett neki, de még néhány helyen át kell írnom. Finomítgatom, és hamarosan kész lesz. Biztos vagyok benne, hogy ha sikerül megcsinálni, akkor az egyik legsikeresebb magyar film lehet. A címe még titok. De ti tudjátok meg először. Annyit elárulok, hogy vígjáték, de nagyon jó és újszerű, remek történettel, komoly mondanivalóval. Szerintem szenzációs lesz, de hát tudjátok mindenkinek a saját gyereke a legszebb.

Bízom benne, hogy sikerül megcsinálni a filmet. Nagyot durranna, az biztos. Nagyon sok pénz kell hozzá. Kb. két éve írom a forgatókönyvet. Most kezdi elnyerni végső formáját.

 

A pesti Kempo klubomba fiatalok járnak, olyan 20 év körül van az átlag életkor. Tegnap beszálltam egy kicsit földharcozni velük. Hát mit mondjak nem fogták vissza magukat. Olyan agresszivitással jöttek rám, mintha az életükről lenne szó. Hihetetlen, a bizonyítási vágy bennük. Azért egy kicsit veszélyesek, mert a kezdők mindig nagyon képesek arra, hogy sérüléseket okozzanak. Ezért mindig kell magamra is vigyáznom küzdelem közben, és persze rájuk is, mert nem szabad annyira megverni őket, hogy elmejen a kedvük. Azért persze meg mutatom nekik, hogy ki az úr. Muszáj megfegyelmezni őket.

 

A discoban is látom, hogy mennyire féktelenek a fiatalok. Mintha nem lennének nevelve. Vagy nem is tudom, mintha tele lennének agresszióval. Hogy miért van, azt nem tudom, mert bár a főiskolán tanulok szociológiát, nem vagyok szociológus. Nyilván a szülőknek nincs idejük nevelni annyira a gyereket. Ezek biztos nehéz idők mindenkinek, Senkinek sem könnyű, és el vannak keseredve az emberek. Azért bizakodjunk. Nem igaz? Egészség legyen, a többi jön magától.

 

A főiskolán lassan jön a vizsga időszak. Tudjátok, Egerbe járok filmkészítő szakra. Hát megmondom őszintén nem könnyű. Nagyon sokat kell tanulni. Szemrebbenés nélkül adnak fel a tanárok egész könyveket. Hihetetlen. Azért bízom benne, hogy elvégzem. A filmezéshez muszáj komolyabb iskolát végezni. Inkább a kapcsolatok miatt. Mindenki, aki számít, a filmszakmában ott végzi az iskolát, és később ők fogják csinálni a nagy filmeket. Pénteken találkozok a rendezővel és megmutatom az új változatot. Aztán csak keresni kell egy szponzort, és mehet a gyártás. Biztos nem lesz ennyire egyszerű, de muszáj csinálni.

 

Egyelőre ennyit írok. Ma megyek edzeni, és hétvégén disco. Fogok róla képet csinálni, és hétvégén felteszem. Vigyázzatok magatokra.

 

Sziasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr51568930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása