Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Mindenféle.

2009. december 10. 23:28 - Warrior

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az öcsémmel egy ásatáson. (legálisan)

 

Sziasztok.

 

Ismét itt vagyok. Közeleg a karácsony és azt nagyon várom. Amikor vége a nyárnak, mindig a karácsony a következő nagy esemény, ami feledteti velem a hideget. Mert az nem szeretem. Gondolom ti sem. Hamarosan 2010-írunk. Hihetetlen hogy mennyire telik az idő. Nemrég még gyerek voltam, jövőre pedig 40-en leszek, ha nem is látszik, amikor kialszom, magam akkor főleg nem látszik.

 

Tegnap volt disco. Viszonylagos nyugalom volt. Bár két srác összeugrott a discoba előtt a buszmegállóban. Többen is ott voltak a tumultusnál. Az egyik srác feje nagyon szét volt verve. Mindene csurom vér volt. Azt mondta, hogy többen mentek rá, de akikre mondta, hogy többen mentek rá, azok azt mondták, hogy egyedül egy kis sráccal ugrott össze. Igazságot tenni lehetetlen. Sajnos későn értünk oda, így már vége volt a harcnak. Pofont nem osztottam, de hazaküldtem a balhésokat. Ennyi volt. Mit mondhatnék. Régebben, amikor ide kerültem, nagyon sok balhé volt. Azon gondolkodtam akkor, hogy egyszer biztos ki nőnek a discoból azok, akik balhéznak. Hát jöttek helyette újak. Egy új generáció, akik senkit sem tisztelnek. Gyúrnak, kopaszok, és szerintem nem csak piálnak. Bár ezt nem tudhatom, mert én mindig egészséges életet éltem. Hát ez van. A kollégámmal, akiről képet is tettem fel, éppen azt beszéltük tegnap, hogy 9-éve dolgozunk együtt. Azért az nem semmi. Lehet, hogy ott fogunk megöregedni? Persze nem kötelező, de hát a pénz az nagyúr. De szerintem ezt mindenki tudja közületek.

 

Egyébként lassan el kell kezdenem egy kicsit fogyózni, mert január utolsó hétvégéjén jitsu Eb. Portugáliában. Akkor nem szeretnék sokat fogyasztani. Így mostanában fogom elkezdeni. Persze karácsonykor fogok enni. Akkor kötelező. Evésben nem ismerek határokat. Bármit és bármennyit meg tudok enni.

  A Csákvári csapatom alakul. Jönnek a fiatalok. Ennek örülök, mert szívesen oktatom őket.  Persze idő, amíg beindul a klub, de hát mindennel így vagyunk. A sikerhez idő kell. A filmezésben is ez van. Sokat kell nyomulni, hogy sikeres filmes legyen valaki.

 

A jitsu mostanában elég jól megy. Én is csodálkozom, hogy elég sok embert le tudok kopogtatni, akiket eddig nem tudtam. Szinte szárnyalok. Persze próbálok agyilag is úgy hozzá állni, hogy egy kicsit nyitottabban. Az nagyon fontos a jitsuban. Úgy jobban jönnek a technikák. És persze minden nap edzek. Az is sokat számít és a jó megfigyelő képesség. Az nagyon fontos. A földharcban ugyanis rendkívül fontos a pontos technika. Ha valaki jól tanulja meg, akkor jól fog menni, ha nem jól tanulja meg akkor nem lesz annyira jó. Pontatlan lesz és ez által nem lesz eredményes. Ezért, amikor az ember lát egy technikát, nagyon meg kell figyelni, a helyes végrehajtást és úgy kell elsajátítani. Az Eb-re nagyon fel fogok készülni.

Január végén lesz. Az edzés programom úgy fog kinézni, hogy január első két hetében napi két Brazil jiu-jitsu edzés, hetente háromszor futás és hetente háromszor súlyzós edzés. Az utolsó két hétben minden ugyanúgy, csak a futást csökkentem heti kettőre, az utolsó héten pedig csak napi egy jitsu. Nyerni megyek. Egyelőre ennyit a jitsuról. Majd még írok, de most nagyon fáradt vagyok.

 

Sziasztok.

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr61589465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása