Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Közeleg a karácsony-pit bull efekktus-disco

2009. december 20. 10:46 - Warrior

videó linkek

Ketrecharc előtt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sziasztok.

 

Gondolom, mindenkinek karácsonyi hangulata kezd lenni. Nekem is. Én alpavetően szeretem a meleg időszakot. A nyár az egyik kedvenc hónapom. Amikor vége a nyárnak, és az ősz után jön a tél, akkor az egyetlen dolog, ami elviselhetőbbé teszi a hideget, az a karácsony. Ilyenkor olyan más minden. Midig annyira várom. Olyan jó meghitten itthon lenni. A fenyőfa illata és a karácsonyi hangulat mindig nagyon megragad engem. De szerintem mindenkit.  Hiába ez a szeretet ünnepe. Kinézek az ablakon és minden hófehér. Mondjuk ez logikus, mert havas minden J. Általában ilyenkor számolok el az évvel és tervezem, hogy mit fogok csinálnia jövő évben.  Idén a legnagyobb vállalkozásom a Las Vegasi út volt. Nagyon jó volt ott. Egyszer jó lenne úgy elmenni oda, hogy nyaralni és nem dolgozni.

  Jövőre az EB. A nagy terv, és legfontosabb esemény az esküvőm. Augusztusban lesz. Nagyon nagy rendezvénynek szánjuk, és biztos fantasztikus lesz. Majdnem 150 ember lesz meghívva. Komoly lesz.

  Aztán idén lesz egy edzőtábor Brazíliában. Oda is szeretnék elmenni, de hogy mikor lesz, azt még pontosan nem tudom. Valahogy össze kell egyeztetni a többi dologgal.

  Egyelőre ezek a terveim vannak. Ja és kifelejtettem valamit. Szeretném megcsinálni a saját filmemet, ami véleményem szerint „kasszasiker” lenne. A címe még titok J!

Egyenlőre ennyi, de néha jönnek az új tervek. Csak meg kell valósítanom őket.

 

A tervekben az a jó, hogy az embert frissen tartja. Fiatalon tart és értelmet ad az életnek. Van miért küzdeni, és van miért élni. Nektek is azt javaslom, hogy bátran tervezzetek. Nem feltétlenül, kell először nagy dolgokat, de kell. Mondjuk, én azt mondom, hogy merni kell nagyot álmodni. Van egy olyan mondás, hogy álmodozás az élet megrontója. Én ezzel nem értek egyet. Igenis álmodozni kell, én is ezt teszem. Gyerekként 8-9 évesen a kis faluban arról álmodoztam, hogy bejárom a világot, sportoló leszek stb. Megvalósítottam a terveimet. Bejártam a világot és higgyétek el nem azért mert sok pénzem van. Nem ezen múlik a tervek megvalósítása.  

.

 

Én egy dologra jöttem rá. MINDEN RAJTUNK MÚLIK!!! És persze a JÓ ISTENEN! Arra is rájöttem, hogy ha valaki odateszi magát és küzd a céljaiért, akkor a JÓ ISTEN is könnyebben segít. Ez biztos!!  Mondok erre egy nagyon jó mondást.

 

Egy boksz meccsen ül, a nézőtéren két férfi. Az egyik egy hívő ember,  a másik egy átlagos polgár. Nézik a meccs előkészületeit. A ringbe bejön mind a két versenyző, és az egyik mielőtt belép, a ringbe keresztet vet. Az átlagos férfi megkérdezi a hívőtől, hogy ez mit jelent. Már, mint a keresztvetés. A hívő megszólal-, Ha a férfi nem tud bokszolni akkor semmit.

 

Hát így van ez kedves barátaim. Én azt is tudom, hogy nagyon nehéz hinni akkor, amikor semmi nem mutatja azt, hogy jön a siker. Amikor minden az ellen szól, hogy sikerünk lesz. Olyankor nagyon nehéz. Én kifejlesztettem azt a szokásomat, hogy akkor is csinálom a dolgokat, amikor nincs eredmény. Csinálom, csinálom, csinálom! Én ezt Pit Bull effektusnak neveztem el. Tudjátok a Pit Bull terrier harci kutya. Az, ha valamit megfog, nem engedi addig el, amíg feszítő fával szét nem feszítik a száját.

 

Fel kell venni a Pit Bull effektust. Persze ezt az egészet pozitív értelemben mondom. Az olyan, mint mikor az ember nem tudja, hogy valamit nem lehet, megcsinálni és ezért csinálja.

 

Egyébként megvolt a disco. Nagyon nagy hó, volt, de gondolom ezt ti is tapasztaltátok, ezért nem volt túl sok ember. Azért összegyűltek jó néhányan.  Részegekből nem volt hiány. Csináltam megint néhány jó video felvételt, de egyelőre még nem tudom felrakni őket. Az a baj, hogy nem tudom, hogyan kell. Már írtam a blog.hu kapcsolattartójának, de még nem válaszolt.

 

Szóval voltak néhányan a balhés brigádból. Ott volt egy srác, akit már múltkor is megfegyelmeztem. Hiába fegyelmezem meg, amikor részegek, utána nem emlékeznek rá. Szóval megint jött a szokásos lökdösődős dolgaival. A haverjait ütögeti-rugdossa, és mindenfélét csinál velük, hogy megfélemlítse őket, és a környezetét. Szóltam neki nyugodtan, hogy ne csinálja, mert nem akarom megrázni a pofonfát. Úgy, hogy láthatóan értett a dologból. Utálom a részegeket. Ezt kijelenthetjük. Kint a disco előtt is összeugrott két fiatal, odamentem, és a balhézót segbe billentettem csak úgy finoman és beküldtem a discoba táncolni. Azt mondanom sem kell, hogy nem volt józan. Egy másikat a hóban találtuk meg. Bevittük, mert hulla részeg volt, és megfagyott volna. Bent meg összehányt mindet. Ezek vannak.

 

Lassan befejezem. Majd jelentkezem. Vigyázzon mindenki magára ebben a hidegben és csúszós úton.

A NAP MONDÁSA: AZ OKOS EMBER TÖBB LEHETŐSÉGET CSINÁL, MINT TALÁL.

 

 

Sziasztok.

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr191610528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása