Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Álltalában-Küzdelmi videóm

2009. december 21. 23:18 - Warrior

Sziasztok!

Megint írok, mert itt az ideje. Egy kicsit megfáztam. Edzésen voltam és hideget ittam. Eddig sikerült elkerülnöm a köhögést, de most köhögök. Remélem, hamarosan túl leszek rajta. Egyébként lassan sikerül videót feltennem. Válaszolt a blog.hu szerkesztője, és úgy néz ki sikerül. Most már csak fel kell töltenem a szerverekre a videókat, aztán mehet. Azok fognak csak igazán tetszeni nektek. Most már nem csak képeket, hanem videókat is fel tudok tenni. Saját, rövid filmeket is fel fogok tenni. Ennek örülök, mert ez volt a célom, hogy ne csak írás és kép legyen, hanem mozgóképek is. Ez az igazi nem? Elsőnek felteszek egy földharc küzdelmemet, amit megnyertem. Ez egy submission-grapling versenyen készült. Biztos tetszeni fog nektek. Most, mát csak a fantáziám szab határt a feltett videóknak. Ma voltam pesten edzésen, és késett a vonat. Szerintetek mennyit? 50-percet. Nagyon ideges voltam. Igaz, hogy nagyon hideg volt, de egyszerűen nem értem, hogy ha leesik a hó, és egy kicsit hidegebb van akkor meg kell állni az életnek? Hihetetlen. Mert, hogy befagynak a váltók. Legalábbis ezt mondják. Nem lehet olyan váltókat csinálni, ami fagyás álló? Na, mindegy nem bosszankodom, mert attól nem lesz jobb semmi. Egyébként ma nagyon jól ment az edzés. Próbálok úgy harcolni, hogy inkább ésszel csináljam a küzdelmeket. Egyre jobban megy. Ez nagyon jó érzés. Most kezdek rákapni az ízére. Egyre jobban élvezem. Bízom benne, hogy ez a megfázás nem vet vissza. Mondjuk, hamarosan jön a karácsonyi négynapos pihenő, és azt ki fogom használni. Két ünnep között is fogok edzeni. Muszáj, mert jön az EB. Vasárnap volt Kempos gyűlés. Én határozottan érzem, hogy nagyszerű egyéniségek vannak a Kemposok között. Nagyon sok közülük a személyes tanítványom volt, és örülök, hogy jó irányba fejlődnek. Ez nagyon jó érzés. Átlátják a dolgokat és nagyon jó dolgokat indítványoznak. Tudjátok én Kempo-ból 6. danos mester vagyok. Ma néztük meg az Avatar című filmet. Nekem nagyon bejött. Ha valaki közületek, még nem látta, hát nem mulasszátok el. Szerintem szenzációs. A látvány, a történet és minden kitűnő benne. A színészi játék is jó. Egyedi a megvalósítás. Bátran ajánlom. Maximálisan leköti a figyelmet. Tökéletes kikapcsolódás. Lehet, hogy fogok indítani rovatokat is. Hogy milyenek és mi célból azt még nem tudom, de így elsőre jó ötletnek tűnik. Azért csak fejlődik a blogom. Először csak írtam, aztán képek kerültek fel, most meg már videó filmeken gondolkodom. A következő lépés a saját játékfilmek elkészítése és felrakása. Csak alakulni fog. A lényeg, hogy amikor a blogomat olvassátok, lekössön benneteket és jó dolgokat kapjatok. Esetleg okos gondolatokat, vagy olyan írásokat, amik inspirálnak benneteket. Várom nagyon, hogy discos videókat feltehessek. Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fogadjátok azokat. Hamarosan sor kerül rá. Lassan befejezem a bejegyzést. Hamarosan írok. Sziasztok.

A NAP MONDÁSA: HA NEM TUDSZ OROSZLÁN LENNI, LEGYÉL RÓKA

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr201614655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása