Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Halo 3. videó-Favágás

2009. december 26. 11:27 - Warrior

Éppen fát vágni készülök.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sziasztok.

 

Itt van a karácsony. Egy kicsit jobban vagyok, lázas már nem vagyok, de nagyon köhögök, ami meglehetősen idegesít. Talán jobb, hogy most vagyok túl rajta és nem akkor, amikor januárban edzhetnék. A jó oldalát nézem. Azért az egy nagyon szar dolog, hogy az ember beteg tud lenni. És halottam olyanokról, akik szinte sohasem betegek. Én is elég jól bírom, és ritkán vagyok beteg, de néha azért egy kicsit lebetegszem. Sajnos. A sport sokat számít, de hát, ha hideg van és edzésen megizzadok, és ki vagyok melegedve, akkor néha megfázok. Úgy látom, ez azzal jár. Azért most sokat pihenek. Kipihenem az éves fáradalmakat.

 

Gondolom ti is pihentek. Ilyenkor azt kell. Elhatároztam, hogy jövőre többször fogok fát vágni is menni. Imádok kint lenni az erdőbe. A természetben fantasztikus. Persze azt tudnotok kell, hogy minden egyes kivágott fa után annak a helyére ültetni is kell egy fát. Ez kötelező, és szigorú szabályok vannak. Csak mert sokan esetleg aggódnak, hogy mi lesz az erdőkkel. Vágási engedély nélkül nem szabad neki állni a fa vágásának. Ezt ellenőrzik, és kötelező a fa csemete ültetése.

  Egyébként azt vettem észre, hogy a favágók olyan más emberek. Valószínűleg a természet közelsége miatt. Olyan őszinte nyíltszívű mindegyik.

  Szoktam indulni favágó versenyeken is, de az idén a válság miatt elmaradt. Jó lenne, ha jövőre lenne. Egy nagyon jó csapattal felkészülnék. És biztos, hogy jó eredményt érnénk el.

 

Itthon vagyok két napja, hogy kiheverjem a betegséget. Most már csak köhögök. Köhögöm fel a dolgokat. Legalább nem fogok köhögni. Most már nincs kedvem itthon gubbasztani. Kint gyönyörűen süt a nap. Elég volt a szobafogságból, megyek ki a napfényre és a természetbe. Lázas nem vagyok, úgy hogy mehet a dolog. Meg aztán hétfőn, már edzeni is akarok. Egy kicsit, már most formába akarom hozni magam.

  Egyébként ilyenkor olyan furcsa, hogy nem edzek, Gondoljatok bele, ha valaki 3 évtizede folyamatosan edz, milyen érzés, amikor pihennie kell. Tudom, hogy szükség van a pihenésre, de mégis furcsa. Én a hét minden napján edzek. Minden nap edzek és pluszban edzést is tartok. Az majdnem minden nap, két edzés. Azért ha valaki ezt megszokja, akkor nem csoda, hogy utána nincs kedve pihenni.

 

Ma megyek dolgoznia diszkóba. Sok kedvem nincs, mert éppen, hogy kilábaltam a betegségből, és ezzel a köhögéssel, biztos nem fogom magam jól érezni abban az iszonyú füstben. De hát ez van. Majd sokat megyek ki a friss levegőre. Holnap már tudok írni róla, hogy mi történt.

 

Felteszek egy videót, amint egy amerikai reklámban vagyok benne. Az Xbox reklám. Biztos sokan láttátok, de hátha van aki még nem. Én vagyok benne az tengerészgyalogos, aki díszsortüzet vezényel. Amerikaiak forgatták Magyarországon. Minden szereplő magyar benne, és egy erőmű belsejében forgatták. Szerintem szenzációsra sikerült. Olyan, mint egy film előzetes. Egy castingon választottak ki. Tujátok a színész végzettségem miatt elég sokszor hívnak filmezni (de még nem elégszer). Ide sikeresen beválogattak, és szerintem nagyon jó volt a forgatás. Nagyon fárasztó volt, és nagyon meleg volt bent az erőmű hűtőtartályában. Legalább 50 fok volt. De hát úgy gondolom az eredményt látva, hogy megérte.

 

Sziasztok.

  

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr831623813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása