Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Gondolatok a részegekről-saját videó

2009. december 28. 12:47 - Warrior

Sziasztok.

 

Megvolt tegnap a diszkó. Tekintve, hogy még egy kicsit köhögtem nem volt túl jó abban a füstben. Sűrűn kimentem levegőzni, de azért így is nyelhettem a cigi füstöt. Egyszerűen förtelmes az érzés annak, aki nem dohányzik. Régebben, ha hazamentem volt olyan, hogy nem tudtam hajat mosni, vagy egyszerűen annyira fáradt voltam, hogy nem volt energiám hozzá. Reggelre sárga volt a párnám a nikotintól, ami a hajamba került. És ezt mind leszívjuk a tüdőnkbe. Ez van. És a bosszantó az egészben az, hogy a dohányosokat ez az egész nem is érdekli. Ők pont leszarják, hogy egy nem dohányost zavarja a füst vagy nem.

 

Balhé nem nagyon volt. Egy srác ütött meg egy másikat, mert állítólag a barátnőjével beszélgetett, amikor ó nem volt ott. Komoly bűn nem? J Odamentem hozzá és haza zavartam. Ennyi volt. Nem kellett nagyon győzködni.  Volt még egy hulla részeg srác, aki egyáltalán nem tudott megállni a lábán. Kivittük, hogy levegőzzön, aztán a haverjaival hazavitettem.

  Viszonylag nyugalom volt. Gondolom a karácsonyi hangulat is közrejátszott benne. Vagy nem volt annyi pénzük inni? Nem tudom. Persze azért nem kell azt gondolnotok, hogy csupa józan sráccal és lánnyal van tele a hely.

  Sokat gondolkodom, hogy miért van ennyi full részeg ember. A párommal is szoktam erről beszélgetni. Biztos, hogy az alkohol hatására egy olyan állapotba kerülnek, amitől felszabadulnak, és nem befolyásolja őket a tudatos énük. Ettől gondtalanak, és nem aggódnak semmi miatt. Ez az érzés jó nekik. És gondolom, keresik ezt az érzést. Ettől távol tudnak kerülni a világ és saját maguk gondjaitól. Én értem, hogy ez miért jó. De valóban jó? Valóban csak itallal lehet felszabadultan szórakozni?

  Azon is szoktam gondolkodni, hogy mi van velük másnap? Néha olyan rongy részegek, hogy másnap nem is tudom, hogy tudnak talpra állni. Nem hiszem el, hogy nem betegek. De hát mindenki magának választja az élete alakulását. A volt edzőm mondta mindig „Fiam észt nem adhatok!”

  Ebben azért van valami. Csak ezzel egy gond van. Szerintem az italra nagyon könnyű rászokni. És ha valaki fiatalon elkezdi nem biztos, hogy később simán megállja, hogy ne igyon. Mint tudjuk nagyon sok családot tönkre tett, már az ital. Én pedig testközelből látom ezt minden héten, mármint azt, hogy padló részegre isszák magukat a fiatalok.

 

Egy kicsit most elidőztem az italozáson. Valahogy néha jobban megrökönyödök. Nem tudom, hogy miért, mert már megszokhattam volna. De hát azt nem lehet, amikor valaki a saját hányadékában fetreng.

  Felrakok egy videót, amit én készítettem. Egy kicsit vicces. Egy riportot csináltam, egy sráccal. Az alkoholról kérdezem, és arról, hogy mi a véleménye az alkoholizmusról. Beleegyezett, hogy közzé tegyem.

 Íme.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr791628056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása