Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Gondolatok az EB-ről-Vicces focista viedó 2.

2010. január 21. 14:11 - Warrior

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A lábam között a méret azért figyelemre méltó:))

 

Sziasztok!

 

Tegnap nagyon későn értem haza. Mosonmagyaróváron voltam edzést tartani. Hogy miért ott? Kérdezitek. Nos, a kérdés nagyon jó. Azért mert ez egyik barátom megkért, hogy menjek el. Én szívesen eleget tettem a kérésnek. Csak hát elég messze van. Az nem is volt probléma, csak az autóm. Valami van azzal, szerencsétlennel, mert olyan hangokat ad, hogy hallgatni is félelmetes. Komolyan mondom, egyáltalán nem voltam biztos benne, hogy oda érek vele, aztán meg abban, hogy hazaérek. De sikerült. Beszéltem egy szerelő barátommal, és ma megnézi. Olyan mintha ki akarna ugrani a motor.

 

Elmentem délután a szerelőhöz. Megnézte és kiderült, hogy az egyik henger nem megy. Fasza! Három hengerrel vezettem le 200 km-et. Nem vagyok egy autószerelő hecker, de éreztem, hogy nem megy minden henger. Jöhet a szerelés, mert nekem azért gyanús a motor hangja továbbra is.

 

Az történt egyénként, hogy visszahívtak a fotózással kapcsolatban. Tudjátok a múltkor írtam, hogy a reklám filmforgatás meghiúsult. Szóval hívtak, hogy a fotózásra megkaptam a megbízást, engem választottak. – Nagyon jó! – Gondoltam. A telefonba a nő megszólalt. – Akkor jövő csütörtökön fotózás!

  Ajjaj! Jövő csütörtökön én éppen Portugáliában harcolok. Amikor voltam a castingon nekem arról semmit sem mondtak, hogy mikor lesz a fotózás. Mondtam neki, hogy ez van. Azt mondta beszél a megbízóval. Hogy őszinte legyek, nem vagyok benne biztos, hogy miattam átteszik másik napra. Viszont az is bennem van, ha én, kellek nekik és igazán fontos vagyok, akkor tegyék át.  Nagyon várom, hogy mit mondanak. Nekem egyébként az is eredmény, hogy engem választottak. Persze ha én is csinálom a fotózást, akkor a pénzben is lehet mérni. Csak egy gond van igazán. Mint tudjátok, színész ügynökségek közvetítenek ki a megbízóhoz. Hogy ők mennyiben egyeznek meg, nekem arról fogalmam sincs. Ezért a fotózásért, pl nem titok 50 000 Ft-ot ajánlottak. Persze kell a pénz. Az ember igent mond. De hogy az ügynökség mennyit kap, azt nem tudom. Lehet, hogy 60 000-et, lehet, hogy 300 000-et. Azért van egy olyan érzésem, hogy ők járnak jobban. Alkudozni nem nagyon lehet, mert hívnak mást. Persze mondhatnánk, hogy örüljünk, hogy van munka. Ez igaz, de azért ez sem jó, ha ezzel visszaélnek.

 

Tegnap leadtam a nevezést. Nem volt olcsó. Nem akarok anyagiasnak, de erre a versenyre nehezebben ment az anyagiak előteremtése. Kifizettem a szállást, a nevezést, és megmondom őszintén a repülőjegyem még nincs meg. Tudom, hogy arra is előteremtem, de jelenleg még nincs meg. A szponzorok nem tülekednek, de ez engem nem zavar. 27-én utazok így is úgy is. És nyerek. Európa bajnokként írok majd bejegyzéseket. A formám tökéletese. Sokat készültem, és jó erőben vagyok. Mentálisan és fizikálisan is „harapok”. Muszáj, nyernem. Tavaly harmadik lettem, és idén nyerek. Nem akarok második lenni. Azt mondják, a csúcson csak egy hely van. Én biztos vagyok benne, hogy sok munka meghozza a gyümölcsét. Egyszerűen nem lehet másképpen.

 

Jó lesz, mert Portugáliában jóval melegebb van, mint itthon. Útálom már ezt a hideget. Tavaly ugyanígy Januárban voltam kint, és a tengerparton egy szál rövid ujjú pólóban sétáltam. Idén is akarok sétálni, csak arany éremmel a nyakamban.

  Egyénként néha nagyon lassú a fejlődés, de hát a fejlődés útján a centimétereket is értékelni kell. Amúgy olyan formában vagyok, mint még soha. Nagyon jó az erőnlétem, és mentálisan fel vagyok készülve.

Az előbb hívtak, hogy átrakták hétfőre a fotózást úgy, hogy megyek fotózni. Ennek örülök, mert az pénzt jelent. És munkát. Jó a tudta, hogy voltam annyira fontos, hogy át tették a fotózást más napra.

 

Lassan befejezem az írást, mert most kivételesen, nem éjjel írom a bejegyzést, hanem délután és megyek edzésre.

 

A múltkori focis videónak, nagy volt a sikere, úgy hogy felteszek megint egyet. Nézzétek és nevessetek.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr171690138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása