Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A tegnapi Diszkó!

2010. február 07. 14:01 - Warrior

Sziasztok.

 

Tegnap megvolt a diszkó. Mindig van valamilyen nem normális ember, aki bejön. Tegnap például bejött egy nagydarab srác a sleppjével. Mindig ugyanazokkal a srácokkal jár. Lehet, hogy már írtam róla. Ő a legnagyobb embere a diszkóban, de mindig ő belé „kötnek” belé. Mindig őt lökik meg stb. Tegnap a haverjának „ráléptek” a lábára. Erre ő lefejelte a srácot. Mondanom sem kell, hogy a srác nem volt több 60 kg-nál. Kurvára elborult az agyam. Meg a kollégáimnak is. Nem bántottuk őket, de elzavartuk haza a brigádot.

  Ezt utálom a legjobban. Odajön barátkozni, jó pofizik, lebratyizik, velünk aztán megcsinálja a balhét, és egyáltalán nem tisztel. És mi mivel ismerjük, meg állandóan jó pofizik, nem ütjük szét a fejét. Kurva szar helyzet. De engem többet nem fog érdekelni, nem engedem be. Annak örülök, hogy ugyanúgy elküldtük, ahogy bárkit. Tanulja meg, hogy ha tüzet csinál, akkor tünés.

A rendrakás egyébként ettől függetlenül nagyon jól megy. Mind a két kollégám kiválóan csinálja a dolgát. Ez nagyon jó csapat. Mind a ketten, nagyon kemények, de becsületesek. Tökéletes az összeállítás.

 

Idegenekkel, sokkal könnyebb eljárni, mint azokkal, akiket ismerünk. Azonnal mennek ki. De azok, akiket ismersz, ha hátba támadnak és a te helyeden balhéznak, nagyon szar helyzet. Persze, ha ők nem tisztelnek annyival, hogy nyugodtan viselkedjenek, akkor én sem fogom tisztelni őket.

 

Ez van. Van olyan szituáció, amire nehéz reagálni és egy kis időbe telik, amíg ráérzünk, hogy mi a helyes elintézési mód. Lassan 18-éve vagyok az diszkóban és néha van olyan szituáció, ami szokatlan. De meg kell oldani.

De hát mindenki tudja, hogy az éjszakában dolgozni nem könnyű. Az a baj, hogy ilyenkor kurva ideges vagyok. Mikor belegondolok, hogy milyen szemét emberek vannak, és nem úgy intéztem el a dolgot, ahogy szerettem volna, szinte szétbasz az ideg. Tudom, hogy durva kifejezés, de így van. Amikor ilyen mocskos módon viselkedik valaki, amikor nem tisztel senkit és semmit, és pleknis módon fejel embereket, legszívesebben szétütném. De nem tehetem, mert nem azért vagyok ott, hogy ön bíráskodjak, hanem kirakjam azokat az embereket, aki nem férnek a bőrükben. És ilyenkor idegesít, azért hogy nem toroltam meg. Talán nyugodtabban kellene fogadnom, hogy nagyon sok hülye ember van. De nagyon nehéz, mert az igazság érzetem, erős. Itt legalább ki írom magamból a dühöt.

  Azért azt már kezdik látni, hogy nem lehet balhézni. A tegnapi esettől eltekintve, következetesen úgy csináljuk, hogy következménye legyen annak, ha valaki balhézik. Tegnap is elküldtük a nagydarabot és a haverjait. Én lehet, hogy többet be sem engedem. Bár ilyenkor mindig jön a bocsánatkérős szöveg.  De le fogom szarni a bocsánatkérő szöveget.

 

Kicsit másról is írok. Az edzés nagyon jól megy. Mint a múltkor írtam, a versenyen látottak, és tanultak, megdobták a tudásomat. A Brazil Jiu-Jitsu olyan, hogy az ember egyre jobb és jobb. Persze ez mindenben így van, ha az ember folyamatosan gyakorol. Én pedig a legjobb akarok lenni. Elhatároztam, hogy a Kempo után a Brazil Jiu-Jitsban is fekete övet fogok szerezni.

 

Most búcsúzom, de hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok. Legközelebb rakok fel képet és videót.

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr551736388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása