Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Filmtervek-Tegnapi Diszkó

2010. március 14. 13:17 - Warrior

Sziasztok.

 

Írok, mert nagyon régen jelentkeztem. Az oka, hogy nagyon sokat kellett tanulnom a Főiskolán, beindítottam egy új klubot Budaörsön és még ezer dolog, aminek elmosdására se helyem sem időm nincsen.

De a lényeg, hogy újra itt vagyok. Azért sok minden történt, amit meg akarok osztani veletek. Az egyik, hogy a párom jobban van. Néha még zúg és fáj a feje, de határozottan jobban van. Persze ösztönzöm, hogy többet pihenjen, de ő már aktívan akar menni, dogozni. A héten már volt is, de estére nagyon elfáradt és elkezdett fájni a feje. Mondtam neki, hogy egy kicsit korai volt ez a munkába menés, de hát ő szeretett volna menni. Most mit csináljak, felnőtt ember.

 

A másik dolog, hogy fognak filmet forgatni a Whiskys rablóról. Ez egy mozi film lesz. Felhívtak, hogy menjek catingra (szerepelő válogatás). Egy börtönőrt kellene játszanom, aki a Whiskyst fenyegeti a börtönben, a zárkában. Elmentem és eljátszottam. Valahogy annyira most nem éreztem jól a játékomat. Hogy miért azt nem tudom. Pedig mindent bele adtam. Egy rögtönzött párbeszéd volt. Ott volt egy fickó, aki a rabot játszotta én nekem pedig fenyegetően kellett vele beszélnem.

Azért jó lenne, ha belekerülnék a filmbe. Angolul fogják forgatni és a világon mindenhol játsszák. Nagyon jó lehetőség lenne számomra, hogy a nemzetközi film vérkeringésébe bekerüljek. De hát ehhez az kell, hogy felhívjanak és mondják, hogy benne vagyok. Azért titkon reménykedem.

 

Mint már mondtam nektek, írtam eddig három forgatókönyvet. Abból az egyiket egy regényből írtam. Az íróját megkeresetem, és egyeztettem vele, hogy megírhatom –e a könyvet. Nagyon rendes fickó és azt mondta, hogy természetesen írhatok. Ezt megírtam és Szerdán lementem hozzá Kaposvárra, mert ott laki, hogy adjak neki egyet olvasásra. Fűzze hozzá a gondolatait, ötleteit, és ha kell, finomítok rajta. Nagyon jól sikerült a könyvet megírnom. Jó a story, izgalmas és nagyon emberei és igaz történet. Most még egy kicsit finomítom és ráállok a megfilmesítésre. Addig nem nyugszom, amíg nem tudok belőle filmet csinálni. Ezt szeretném először megcsinálni az ötleteim közül. Ennek a filmnek muszáj elkészülni. Biztos, hogy nagyon nagy sikere lenne. Ebben, teljes mértékben biztos vagyok. Ez olyan film, ami ha nem lesz siker, akkor is meg kell csinálni. Ezt a történetet el kell mesélni filmen. Olyan az egész, úgy, hogy el fogom mesélni filmen.

 

A tegnapi diszkó megvolt. Nem sok gond volt csak azzal a sráccal volt probléma, akivel már annyiszor, ha részeg. Név szerint természetesen nem említem, de már írtam róla. Kopasz, gyúrós srác. Ha nem iszik egy kis csendes fiú. Ha iszik egy nem normális őrjöngő. Mintha két másik embert látnátok. Még soha nem volt olyan, hogy ha ivott, akkor ne lett volna vele gond. Az a szokása, hogy minden embert, aki elmegy, mellette megüti, nyakon vágja, fejelgeti, lökdösi, megrúgja. Persze, hogy ezt nem bírja senki. Eljött az a pont, amikor ki kellett rakni. Itt kezdődik a másik probléma, az hogy ilyenkor magától nem akart kimenni. Ilyenkor megfogjuk és kivisszük. Persze kapaszkodott mindenkibe, mert nem akart kimenni. Persze ez nem számított, mert kivittük és haza zavartuk. Persze kint dumált mindent. Fenyegetőzött, agresszívoskodott stb. Bántani nem akartuk, mert mindenki nézett, és biztos azt mondanák volna hogy na, egy részeget bántottunk.

Úri emberek vagyunk és nem hatott ránk a provokáció. De azt tegnap elérte, hogy soha többet nem engedjük be. Ennyi. Már nagyon sok lehetőséget kapott. Felesleges beengedni, mert csak magunknak csinálunk gondot, ha beengedjük. Úgy is ez a vége, ami tegnap is volt, hogy ki kell rakni.

 Ez van.

Lassan befejezem, hamarosan megint jelenkezem.

 

Sziasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr261838737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása