Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

"Vesztegetés"-"Okos nő videó

2010. április 16. 00:23 - Warrior

Sziasztok.

 

Írok, megint, mert úgy látom, nagy igény van arra, hogy leírjam a közlendőimet. Most egy történetet fogok nektek elmesélni, ami velem esett meg. Pontosabban köztem és a rend két derék őre között. Az eset azért is igen érdekes, mert azt tudtam, hogy meglehetősen korrupt néhány rendőr, (a nagytöbbség biztos nem?!) de azt nem gondoltam, hogy két hamburgerrel elérhetem azt, amit néhány autós csak több tízezer forinttal.

  Történt, hogy éppen valami dolgom akadt Fővárosunkban és autóval tévedtem, a kultúra nemes bölcsőjébe. A Váci utca melletti utcában, haladtam. Valamiért félre kellett állnom és, ahogy félre álltam, és kiszálltam, már ott is termett a két derék Rendőr. A szokásos szöveg, hogy „Jó napot kívánok, közúti ellenőrzés” stb. stb. Mit volt mit tennem, elővettem a papírjaimat és átnyújtottam. Hogy mi volt a probléma, azt már nem tudom, de volt. Ugye, ha valamit akarnak találni, akkor úgy is találnak. Ideges is voltam, mert egyrészt nagyon éhes voltam, és éppen a Mecibe mentem, másrészt, utálom, ha a rendőrök ba….nak! Előadták, hogy gond van. Kérdem mi gond. Ők meg mondják, hogy ez, meg ez a gond, és kérdezték, hogy most mit csináljanak velem. Hát mondtam nekik, hogy szerintem semmit. Ez persze nem hatott.

 

Kérdezték, hová megyek. Mondtam, hogy a McDonalds-ba. Látnotok kellett volna, ahogyan felcsillant a szemük. Biztos régóta kint strázsálhattak az utcán és nem ettek, mert szinte az aszfaltra csorgott a nyáluk. Gondolom elképzelték, hogy mekkora Big Macet fognak enni, ha hozok nekik. Persze én nem államkincstárnok vagyok, a közalkalmazottak étkeztetését oldja meg. De sajnos éreztem, hogy ezt nem fogom megúszni, egy kis, ejnye benyével. Mondtam neki, hogy  Mc-be megyek, és hozok nekik egy-egy sajtburgert. Persze mondták, hogy rendben. Így esett meg, hogy nem büntettek meg, két sajtburger ellenében.

Azért ez kemény nem? Biztos gondolták, hogy a hamburger az nem pénz, így az nem számít.

Persze ez biztos „elszigetelt” eset. Nem akarom őket bántani, mert biztos nekik sem mindegy, de azért lehet, hogy jobb lenne a vélemény róluk, ha fel sem merülne ilyen eset.

 

Csak úgy érdekességként említettem ezt az esetet. Egyébként minden rendben. Ma valahogy nem úgy sikerült az evés, ahogy terveztem. Nem igazán volt időm enni, így a hat étkezés helyett, kb. három alkalommal ettem. Mit mondjak, nagyon éhes is vagyok. De este már nem akarok enni. Majd holnap. Hamarosan vége a diétának. Utána azt tervezem, hogy rendesen eszek. Leadtam 6 kg-ot. Ha zsírból megy le, akkor az nehezebben is jön vissza.

 

Befejezem lassan, és jó éjszakát kívánok nektek. Olvassátok el még, hogy kik az ismeretlen milliárdosok. És nézzétek meg a videót erről az igazán „okos” nőről.

 

Sziasztok.

 

MILLIOMOS HÍREK: MILIÁRDOSOK, AKIKRŐL NEM HALLOTTUNK EDDIG.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vagyona a Nintendo részvényeivel szárnyal

 

A japán milliárdos először videojáték-konzolokkal kereskedett, a később milliárdokat hozó Nintendo Entertainment Systemet 1985-ben kezdte forgalmazni. Yamauchi vagyona a Nintendo részvényekben fekszik, és 4,5 milliárd dollárra tehető.

 

James Leprino

A sajtmágnás 18 éves korában csatlakozott apja tejtermékekkel foglalkozó vállalkozásához, és a világ legnagyobb mozzarella-gyártójává fejlesztette a céget, mellesleg 2,5 milliárd dolláros vagyont szerzett. A Leprino Foods ma számos gyorsétteremlánc, többek között a Pizza Hut sajtbeszállítója.

David Murdock

Az egyesült államokbeli üzletember 1985-ben vette át egy haldokló élelmiszeripari vállalat, a Dole vezetését. Az általa bevezetett reformoknak köszönhetően a cég sikeresen talpra állt, és a világ legnagyobb gyümölcs- és zöldség-előállítója lett. Murdock 2,5 milliárd dollárt (488 milliárd forintot) keresett eddig a céggel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A sőrmágnás bankeladással kezdte.

 

Jorge Paulo Lemann cégének termékeit mindenki ismeri, a brazil milliárdost, aki a fogyasztásukból szépen profitál, szinte senki. A Beck’s, a Stella Artois, a Budweiser és a Leffe söröket gyártó Anheuser-Busch Inbev cégcsoport egyik fő részvényese egyébként már 1998-ban komoly vagyonra tett szert a Banco Garantia befektetési bank értékesítésével. Akkor 675 millió dollárt (132 milliárd forintot) tett zsebre, jelenleg 11,5 milliárd dollárral rendelkezik.

A pénzügyi és gazdasági elemzések készítésére alkalmas szoftverek árusításából meggazdagodott Michael Bloomberg munkatársa, a Bloomberg LP társalapítója eddig elkerülte a reflektorfényt, 1,2 milliárd dolláros vagyonával azonban már a Forbes radarjára is felkerült.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A török vállalat feje

 

A török élelmiszeripari cégcsoport, a Yildiz Holding feje 2,1 milliárd dolláros vagyonnal rendelkezik a Forbes szerint. A vállalat, amelynek Ukrajnában, Üzbegisztánban és Szaúd-Arábiában is vannak üzemei, 2007-ben megvásárolta a Godiva csokoládégyárat is. 


Martin Naughton

Az ír repülésmérnök 1973-ban alapította Glen Electric nevű cégét, ami később Glen Dimplex néven a világ legnagyobb elektronikus fűtőberendezéseit forgalmazó vállalat lett. Az elektromos kandallók és kályhák 1,5 milliárd dollárt hoztak Naughtonnak, aki a mai napig kerüli a sajtónyilvánosságot.

Axel Oberwelland

Apja halála után, 2005-ben Axel Oberwelland örökölte a Storck GmbH édességgyárat, amelynek legnépszerűbb terméke a Werther's Original. A német mágnás 1,7 milliárd dolláros vagyon birtokosa.

 

(Forrás: deluxe.hu)

  

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr781925284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása